زوج قاچاقچی با ۵۰ کیلوگرم حشیش در رشت دستگیر شدند

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی گیلان از دستگیری زوج قاچاقچی با ۵۰ کیلوگرم حشیش در شهرستان رشت خبر داد.

زوج قاچاقچی با ۵۰ کیلوگرم حشیش در رشت دستگیر شدند

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ سید رسول صمدی اظهار کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در مبارزه بی امان با قاچاقچیان موادمخدر و در پی بررسی اخبار پس از تعقیب و مراقبت و اقدامات پلیسی، از انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر توسط یک زوج اردبیلی از استان تهران به رشت مطلع شدند.

وی افزود: اکیپ های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر این زوج را که در پوشش مسافر با همکاری یکی از رانندگان اتوبوس و شاگردش، مواد مخدر را در دو گونی بسته بندی کرده بودند، پس از ورود به استان گیلان در هنگام تحویل مواد به خریدار اردبیلی دستگیر کردند.

سرهنگ صمدی با بیان اینکه در خصوص این پرونده پنج متهم دستگیر شده اند، بیان داشت: از این زوج اردبیلی ۵۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع حشیش کشف شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان گفت: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

به گزارش واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان؛ اکیپ های عملیاتی پلیس شهرستان رشت در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز ۱۹ سارق را دستگیر کردند.

بر اساس این گزارش؛ اکیپ های عملیاتی پلیس شهرستان رشت در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان، با شناسایی نقاط آلوده و جرم خیز طرح پاکسازی را به مرحله اجرا گذاشتند.

اکیپ های عملیاتی پلیس در اجرای این طرح ۸۸۰ گرم حشیش، ۱۸۰گرم تریاک، ۲۰ گرم سوخته تریاک، دو حقه وافور، دو دستگاه ترازوی دیجیتال توزیع مواد مخدر را کشف و سه متهم را در این خصوص و ۱۹ معتاد تابلو و پرخطر را شناسایی و دستگیر کردند.

برپایه این گزارش؛ دستگیری و شناسایی ۱۹ سارق منزل، موتورسیکلت، جرائم خرد و… و کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه و تخریب شش آلونک پاتوق تجمع معتادان از دیگر نتایج اجرای این طرح بوده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه