رئیس هیئت فوتبال گیلان در گفتگو با 8دی:

موفقیت های سپیدرود شانسی رقم نخورده است / مسائل مالی بزرگترین مشکل تیم سپیدرود رشت

رئیس هیئت فوتبال گیلان بزرگترین مشکل تیم سپیدرود را مسائل مالی برشمرد و گفت: موفقیت های سپیدرود شانسی رقم نمی خورد.

موفقیت های سپیدرود شانسی رقم نخورده است /  مسائل مالی بزرگترین مشکل تیم سپیدرود رشت

قربانعلی الماسخاله در گفتگو با خبرنگار ۸دی در حاشیه پیروزی یک بر صفر تیم سپیدرود مقابل مس کرمان اظهار داشت: همه افتخار آفرینی های سپیدرود به همت توانای مسئولان فنی و بازیکنان این تیم رقم می خورد و هیئت فوتبال گیلان فقط جنبه حمایت از تیم ها را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه هیئت فوتبال گیلان در تلاش است تا آرامش را برای تیم های گیلانی فراهم کند، افزود: ما تمام تلاش خود را ترتیب داده این تا آرامش را برای تیم سپید رود فراهم کنیم و محیط و امکانات را برایشان فراهم کردیم تا از استرس و اضطراب به دور باشند و تنها به پیروزی و صعود فکر کنند.

رئیس هیئت فوتبال گیلان با اشاره به اضطراب های تیم سپیدرود به دلیل کاستی های مالی، گفت: استرس تیم سپیدرود بسیار بالا است و ما به آنها اعلام کرده ایم که شما زحمت خود را کشیده اید و با این وضعیتی که بر باشگاه و تیمتان حاکم است بیشتر از این از شما انتظار نداریم.

الماسخاله با بیان اینکه تیم سپیدرود از شروع مسابقات در صدر جدول است و این مهم شانسی رقم نخورده است، اظهار کرد: در نیم فصل در صدر جدول قرار داشتند و اکنون هم دوباره در صدر جدول قرار گرفته اند و باید به خود اطمینان داشته باشند که مشکلاتشان به زودی رفع خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه هر حمایتی را که بتوانیم از مسئولین دریافت کنیم را دریغ نخواهیم کرد و برای اعتلا و پیروزی تیم های گیلانی تلاش خواهیم کرد، متذکر شد: بچه های سپیدرود با کمترین امکانات مالی در مسابقات حاضر و پیروز می شوند که ما ضمن تشکر و تقدیر از آنها هرچه در توان ما و استان باشد در اختیارشان خواهیم گذاشت.

رئیس هیئت فوتبال استان با اشاره به شفاف بودن عملکرد هیئت در مقابل تیم های گیلانی، افزود: هیئت فوتبال گیلان در کنار تیم های گیلان از جمله سپیدرود رشت است و بعنوان متولیان فوتبال هرچه که در اختیار ما بگذارند در اختیار تیم ها قرار خواهیم داد.

الماسخاله بزرگترین مشکل سپیدرود را مسائل مالی برشمرد و گفت: بزرگترین مشکلات تیم سپیدرود نبود اسپانسر و مالک قدرتمند و قوی است که بیش از هرچیزی این تیم را می رنجاند.

وی با بیان این نکته که تیم سپید رود باید مالکان قوی همچون مس کرمان و ذوب آهن و غیره داشته باشند، خاطرنشان کرد: تیم های ما چون باشگاه دار نیستند و اسپانسر های قوی و مالکان قدرتمندی ندارند آنها را در اختیار می گیریم و حمایت می کنیم و هرچه از رایزنی ها کف دستمان قرار می گیرد در اختیارشان قرار می دهیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه