عصر امروز صورت گرفت؛

دیدار فرمانده سپاه قدس گیلان با خانواده‌ی شهید سعید مسافر

فرمانده ی سپاه قدس گیلان عصر امروز به دیدار خانواده ی شهید سعید مسافر رفت.

دیدار فرمانده سپاه قدس گیلان با خانواده‌ی شهید سعید مسافر

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله پور عصر امروز ضمن دیدار با خانواده‌ی شهید سعید مسافر اظهار داشت: شهدای مدافع حرم سرنوشت عجیبی داشتند، شاید در زمان انقلاب کسی فکرش را نمی کرد که ما روزی چنین شهدایی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه درک عمل شهدای مدافع حرم کار دشواری است تصریح کرد: این عده جوانی که از تمام داشته های خود گذشته و کیلومترها آن طرف تر به میدان جنگ میروند و از کشور و دین خود دفاع میکنند قطعا مورد عنایت پروردگارشان هستند.

فرمانده‌ی سپاه قدس گیلان حوزه‌ی تاثیر گذاری شهدای مدافع حرم را بسیار وسیع خواند و خاطر نشان کرد: در روزگاری که همه میخواهند در آسایش زندگی کنند این جوانان و شهدای عزیز تمام زندگانی خود را رها کردند و رفتند تا ما بمانیم، قطع به یقین همان طور که رهبر کبیر انقلاب می فرمایند اینها اولیاءالله هستند.

عبدالله پور ضمن عرض تسلیت به خانواده‌ی شهید مسافر گفت: البته باید به شهدا تبریک گفت چرا که آنها انتخاب شده های ویژه‌ی خداوند متعال هستند که چنین رابطه‌ی خاصی بین خود و خدای خود برقرار کرده اند، درست است که داغشان برای خانواده‌های آنها سخت است اما بحمدالله خانواده‌ی شهدای مدافع با صبر و شکیبایی این درد را به جان خریده و ایستادگی می کنند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه