مخفی‌گاه مسعود رجوی+ عکس

مقر ۴۹ نام مخفیگاه و مرکز فرماندهی مسعود رجوی سرکرده گروهک منافقین در اردوگاه اشرف است.

مخفی‌گاه مسعود رجوی+ عکس

به گزارش ۸دی نیوز، قرارگاه اشرف که از سال ۱۳۶۵محل حضور و طرح‌ریزی‌های عملیاتی تروریستی منافقین علیه ملت ایران بود، تا شهریور۱۳۹۲در دست گروهک منافقین به سرکردگی مسعود رجوی بود.

328245_955

این قرارگاه از بخش‌های مختلفی چون، مراکز فرماندهی، سالن‌های نشست، یگان‌های استقرار نظامی، گورستان مروارید، زندان‌ها و شکنجه‌گاه‌ها، سوله‌های تدارکات، زاغه‌های مهمات، قرارگاه تبلیغات، ستاد داخله و آسایشگاه‌ها و تعمیرگاه‌های خودروهای سبک و سنگین تشکیل می‌شد که افراد تنها می‌توانستند در یگان‌های خود تردد کنند و خاکریزها و سیم خاردارهای نصب شده در هر یگان نیروهای یگان‌های مختلف را از یکدیگر جدا کرده بود و هیچ کس حق ورود به یگان دیگر را نداشت.

328246_210

مقر و مخفیگاه فوق سری سرکرده فرقه مجاهدین به نام مقر۴۹ در ۲۰ متری زیر زمین قرار دارد که این مخفیگاه ضد بمب و همه درهای فولادی آن با سیستم الکترونیکی باز و بسته می‌شود. ورودی این مخفیگاه شش در تو در تو و کاملا زرهی و سپس اتاق‌ها و سالن‌های مختلفی قرار دارد.

328247_995

328248_926

خبرها حاکی از این است که مسعود رجوی پس از حمله آمریکا به عراق و سقوط صدام، سال‌های سال در این مخفیگاه زندگی می‌کرده و دستور عملیات‌های تروریستی را از این مخفیگاه به نیروهای خود صادر می‌کرده است./ مشرق

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه