معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گیلان:

اعزام ۱۰۰ مبلغ به سراسر گیلان در ایام اعتکاف/ ۱۱۰ مسجد پذیرای معتکفین می شود

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گیلان گفت: ۱۰۰ مبلغ دینی گیلانی در ایام اعتکاف به سراسر استان اعزام می شوند.

اعزام ۱۰۰ مبلغ به سراسر گیلان در ایام اعتکاف/ ۱۱۰ مسجد پذیرای معتکفین می شود

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام سید حسین گلمیزاده در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران»، در آستانه ۱۳رجب میلاد امام علی (ع) و ایام اعتکاف رجبیه، اظهار کرد: رجب ماهی بسیار بزرگ و ارزشمند است که میلاد مولای متقیان حضرت علی(ع) در این ماه قرار دارد.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: از جمله مناسکی که در ماه رجب برگزار می شود اعتکاف است که به برکت نظام جمهوری اسلامی این سنت حسنه در ایران احیاء شد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این نکته که بخش عمده ای از معتکفین در ایام اعتکاف جوانان هستند، اعتکاف را فرصتی برای صیقل دادن روح و دوری گزینی از دنیاپرستی معرفی کرد و افزود: این اتفاق برای نظام حمهوری اسلامی بی نظیر و ارزشمند است.

گلمیرزاده با اعلام خبر اعزام ۱۰۰مبلغ گیلانی به سراسر استان در ایام اعتکاف، تصریح کرد: دو روحانی در جایگاه مبلغ دینی ویژه از حوزه علمیه قم در ایام اعتکاف به گیلان سفر می کنند.

وی با تأکید بر اینکه ۱۱۰مسجد در استان در ایام اعتکاف پذیرای جمع معتکفین خواهد بود، اضافه کرد: تعداد این مساجد به اندازه اسامی حضرت علی (ع) است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه مراسم اعتکاف از ۱۳رجب آغاز و تا غروب روز ۱۵ماه رجب برگزار می شود، خاطر نشان کرد: بیان سبک زندگی دینی حلقات فرهنگی و معرفتی و پاسخ به سؤالات و مباحث دینی  از دیگر برنامه ها در این ایام است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه