رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان خبر داد؛

کاهش ۵۷ درصدی تصادفات فوتی در طرح نوروزى امسال

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: تصادفات فوتی در حوزه درون‌شهری در طرح نوروزى امسال نسبت به سال گذشته کاهش ۵۷ درصدی داشته است.

کاهش ۵۷ درصدی تصادفات فوتی در طرح نوروزى امسال

به گزارش ۸دی، سرهنگ “محمدرضا محمدی “عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی درون‌شهری شهرستان‌های استان گیلان؛ اظهار داشت: ترافیک در تمامی شهرستان‌های استان به‌جز رودبار عادی است.

وی با اشاره به ترافیک نیمه سنگین ولى روان در شهرستان رودبار گفت: با توجه به خروج مسافران از محور رودبار ــ تهران پلیس هنوز درگیر طرح نوروزی بوده و پیش بینى می شود از فردا شرایط به حالت عادى درآید.

محمدی با بیان اینکه امسال نسبت به سال گذشته در تصادفات فوتی و جرحی درون‌شهری در استان گیلان کاهش داشته‌؛ افزود: تصادفات فوتی در حوزه درون‌شهری در طرح نوروزى امسال نسبت به سال گذشته ۵۷ درصد و تصادفات جرحی ۲ درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راهور استان گیلان تصریح کرد: با توجه به اینکه تصادفات خسارتی تا سقف شش میلیون تومان بدون کروکی به بیمه‌ها اعزام می‌شوند تصادفات خسارتی نیز کاهش داشته است.

محمدی با اعلام اینکه استان گیلان امسال نسبت به سال گذشته با افزایش ورود مسافران رو‌به‌رو بوده است؛ بیان داشت: پلیس امسال در حوزه درون‌شهری و برون‌شهری نسبت به سال گذشته بسیار موفق‌ عمل کرده است.

رئیس پلیس راهور گیلان با بیان اینکه در سال‌های گذشته روز ۱۳ فروردین یکی از روزهای پرحادثه در کشور و در گیلان بود، تصریح کرد: امسال چه در گیلان و چه در کشور، این روز یکی از روزهای کم‌حادثه  بود که علت آن می‌تواند علاوه بر توجه مسافران و شهروندان به قوانین رانندگى، شرایط جوی حاکم بر کشور باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه