الیاس حضرتی مطرح کرد:

انتخاب نامزد پوششی با هماهنگی روحانی صورت می‌گیرد/ بیانیه حجت الاسلام رئیسی می‌تواند تعیین‌کننده باشد

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: ما که از روحانی در انتخابات حمایت می‌کنیم و علاقه‌مندیم که وی با قوی‌ترین نامزد اصولگرا‌ها رقابت کند.

انتخاب نامزد پوششی با هماهنگی روحانی صورت می‌گیرد/ بیانیه حجت الاسلام رئیسی می‌تواند تعیین‌کننده باشد

به گزارش ۸دی، الیاس حضرتی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه بنده با انتخاب یک نامزد پوششی برای انتخابات ریاست جمهوری موافق هستم، گفت: انتخاب نامزد پوششی باید با هماهنگی شخص روحانی صورت بگیرد و هنوز این انتخاب انجام نشده است.

وی ادامه داد: پیشنهاد ما به برادرانمان در اردوگاه اصولگراها این است که بر یک نامزد متعهد شده و به وحدت برسند زیرا ما که از حجت الاسلام روحانی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می‌کنیم علاقه‌مندیم که وی با قوی‌ترین نامزد اصولگرا‌ها رقابت کند.

حضرتی تاکید کرد: همه اردوگاه‌ اصولگرایان در حوزه جمنا و یا حتی گروه‌هایی که به آن نپیوسته‌اند و با آن اختلاف داشته و تخریبش می‌کنند باید با یکدیگر متحد شده و یک نامزد واحد را معرفی کنند تا در انتخابات آتی شخص روحانی رقابت انتخاباتی و یک نبرد داشته باشد.

عضو فراکسیون امید مجلس در پاسخ به سوال مبنی براینکه آیا احتمال می‌دهید که رئیس جمهور برای دور بعد رد صلاحیت شود، گفت: این یک سخن بی‌ربط، بیهوده و ناجوانمردانه است زیرا کسی که اکنون رئیس جمهور کشور بوده و تصمیمات اساسی می‌گیرد صحبت از رد صلاحیت وی درست نبوده و جدی هم نیست.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با تاکید بر اینکه بیانیه حجت الاسلام رئیسی که به منظور شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و یا عدم شرکت در آن می‌تواند بسیار تعیین‌کننده باشد، تصریح کرد: اردوگاه‌ اصلاح‌طلبان تمام نامزدهای اصولگرایی‌ را بررسی کرده است که شاید رئیسی از بقیه یک سرو گردن بالاتر است و امکان وحدت در مورد وی بیشتر از بقیه خواهد بود.

حضرتی اظهار داشت: اصولگرایان بخاطر نداشتن یک گفتمان چارچوبه‌دار با کمبود شخصیت مواجهند و نتوانسته‌اند شخصیت‌سازی کنند.

عضو فراکسیون امید همچنین در واکنش به خبر کاندیداتوری پزشکیان برای انتخابات ریاست جمهوری آتی نیز گفت: پزشکیان خود این موضوع را در رسانه‌ها و سایت‌های خبر تکذیب کرده است و این موضوع صحت ندارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه