معاون وظيفه عمومي ناجای گیلان خبر داد؛

فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم استان گیلان در فروردین ماه

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: مشمولان کاردانی،دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم فروردین ماه ۱۳۹۶ به خدمت سربازی اعزام می شوند.

فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم استان گیلان در فروردین ماه

به گزارش ۸دی، سرهنگ سیدحسین صدرممتاز عصر امروز در نشست با خبرنگاران از اعزام مشمولان خدمت سربازی در روز ۱۹ فروردین ۹۶ خبرداد و اظهار داشت: در این روز مشمولان زیر دیپلم، دیپلم و فارق التحصیل کاردانی دانشگاه ها اعزام خواهند شد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه این اعزام طبق مکان و زمان مشخص شده در برگه های اعزام مشمولان انجام می شود، افزود: طبق ماده ۵۸ قانون وظیفه عمومی اصلاحی ۲۲/۰۸/۹۰، برای مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان تا سه ماه باشد ۳ ماه اضافه خدمت و مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنها بیشتر از سه ماه باشد ۶ ماه اضافه خدمت لحاظ خواهد شد.

وی با تاکید براینکه مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنها بیش از یکسال باشد علاوه بر۶ ماه اضافه خدمت ، فراری محسوب و به مراجع قضائی معرفی می شوند، خاطرنشان کرد: در اجرای دستورالعمل صادر شده از سازمان وظیفه عمومی ناجا، سربازان متاهل بعد ار سپری کردن دوره آموزشی رزم مقدماتی در مراکزآموزش ناجا، ادامه خدمت خودرا در استان محل سکونت سپری می کنند.

صدرممتاز با تصریح براینکه کلیه مشمولین باهزینه سازمان وظیفه عمومی ناجا به مراکزآموزشی نیروهای مسلح اعزام می شوند، متذکرشد: مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نشده اند، می توانند به نزدیکترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه