عضو شورای مرکزی جبهه مردمی انقلاب در گیلان:

مشکلات متعدد کشور ناشی از سوء مدیریت ها است/ وحدت نیروهای انقلابی نصرت الهی رابه همراه دارد

عضو شورای جبهه مردمی انقلاب گیلان با تأکید بر انسجام نیروهای انقلاب گفت: وحدت نیروهای انقلابی نصرت الهی را در پی خواهد داشت.

مشکلات متعدد کشور ناشی از سوء مدیریت ها است/ وحدت نیروهای انقلابی نصرت الهی رابه همراه دارد

به گزارش ۸دی، صغرا پوریوسفی در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» در مورد ساختار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلابی تجمع همه کسانی است که قلبشان برای نظام جمهوری اسلامی و ولایت می تپد.

وی تصریح کرد: اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلابی حاضرند برای دفاع از این دو گوهر ارزشمند از همه داشته های خود بگذرند همانطور که در دوران دفاع مقدس، نیروهای انقلابی با هر سلیقه و گفتمانی حول محور واحد ولایت و برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی گرد هم آمدند و پیروز شدند.

عضوشورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به این موضوع که جهت پذیرش نیروهایی که با اخلاص و صداقت برای حفظ و صیانت از این نظام مقدس آمده باشند محدودیتی وجود ندارد، اضافه کرد: مابه وعده خداوند متعال ایمان داریم که «ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم».

پوریوسفی با بیان اینکه معتقدیم وحدت نیروهای انقلابی نصرت الهی را در پی خواهد داشت، افزود: مشکلات متعدد کشور که ناشی از سوء مدیریت ها است به اتکای این نصرت و با همت نیروهای انقلابی و با استفاده از سرمایه های عظیم انسانی و مالی ایران اسلامی با وجود تهدیدهای فراوان داخلی و خارجی قطعا قابل حل خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه