مهدی عبدالله زاده
یادداشت؛

بی هدف، بی برنامه، سکوت! تا کی و تا کجا؟

هر روز نسبت به قبل به تعداد گروه‌های تلگرامی حامی کاندیداها افزوده می شود. در این گروه ها، با انبوهی از پیام ها مواجه می‌شویم.

بی هدف، بی برنامه، سکوت! تا کی و تا کجا؟

به گزارش ۸دی، به نقل از ماسال نیوز؛  مهدی عبداله زاده از فعالین سیاسی اقتصادی ماسال ضمن یادداشتی، کاندیداهای شورای شهر ماسال را دعوت به عرضه و معرفی خود با برنامه های احتمالی برای ۴ سال مدیریت شهری و اعضای فعلی شورا را به پاسخگویی در خصوص عملکرد دوره چهارم خود دعوت کرد:

هر روز نسبت به قبل به تعداد گروه‌های تلگرامی حامی کاندیداها افزوده شده و هر کدام از ما شهروندان را به این گروه ها اضافه می‌کنند.

در این گروه ها، با انبوهی از پیام ها و مطالب مواجه می‌شویم؛ خوش آمدید٬ حمایت کنید و بسیاری مطالب دیگر از این دست! اما ظاهرا تنها جملات مرتبط با تشکیل این گروه ها همین دو جمله کوتاه است!

 

این سکه دو رو دارد و این انتخابات با ۲ نوع کاندیدا روبروست:

۱- کاندیداهای جدید الورود که قطعا باید برنامه و اهدافی منطقی داشته باشند که جرات کردند خود را به معرض انتخاب بگذارند و کاندیدای شورای شهر دوره پنجم شدند.

۲- کاندیداهایی که خودشان فعلا شورای شهر هستند٬ که یقینا می‌بایست از کارنامه‌ی ۴ ساله ی موفق یا ناموفق خود سخن بگویند. مردم ۴ سال به آنها فرصت دادند تا با اتخاذ تصمیم های صحیح در حوزه مدیریت شهری ( بر اساس وظایف قانونی شان) سبب آبادانی شهر شوند. این دسته از نامزدها باید بحث مصوبات٬ بودجه٬ پروژه های ناتمام و… را شفاف در اختیار مردم بگذارند.

 

ولی با همه این حرف ها هیچ یک از این دو گروه در مورد برنامه ها و کارنامه هایشان سخنی نمی گویند.

دوستان کاندیدا! اگر خود را در معرض انتخاب مردم گذاشته اید٬ به شعور مردم احترام بگذارید و با عرضه تفکرات، برنامه ها و کارنامه عملکرد ۴ ساله خود، مردم را آزاد بگذارید تا خردمندترین٬ شایسته ترین و توانمندترین شما را برای این کرسی ها برگزینند.

این شهر تشنه عمران و آبادی است. این شهر تشنه تفکرهای نو٬ علمی و مدبرانه است. این شهر تشنه مدیریت شهری توانا٬ پاسخگو و سالم است.

این شهر و شورای شهرش؛ متخصص٬ مدیر٫ کاردان و خردمند می‌خواهد و نیازی به کدخدا و ریش سفید نیست.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه