بازدید اعضای شورای شهر رشت از بیمارستان رسول اکرم(ص)+ تصاویر

رئیس بیمارستان رسول اکرم (ص) تامین اجتماعی رشت،در جریان بازدید اعضای شورای شهر رشت از بیمارستان ، با تاکید بر اینکه این بیمارستان تنها بیمارستان تامین اجتماعی استان به شمار می رود ، به مراجعه ۲۰هزار بیمار سرپایی در سال جاری به این بیمارستان اشاره کرد و افزود:متوسط اقامت در بیمارستان رسول اکرم ۳ روز است .

بازدید اعضای شورای شهر رشت از بیمارستان رسول اکرم(ص)+ تصاویر

به گزارش خبرنگار ۸دی نیوز، رئیس بیمارستان رسول اکرم (ص) تامین اجتماعی رشت،در  جریان  بازدید اعضای شورای شهر رشت از بیمارستان  ، با تاکید بر اینکه این بیمارستان تنها   بیمارستان تامین اجتماعی استان  به شمار می رود ، به مراجعه ۲۰هزار بیمار سرپایی در سال جاری به این بیمارستان اشاره کرد و افزود:متوسط اقامت در بیمارستان رسول اکرم ۳ روز است .

وی با این توضیح که  بیمارستان رسول اکرم بزرگترین محوطه بیمارستانی را داراست گفت : بیشترین اعمال  جراحی بسته در استان در  بیمارستان رسول اکرم انجام می شود.

قدسی آمار بستری بیمارستان را بالای ۹۰درصد برشمرد و اظهار کرد: ۵۷  از درصد عملیات احیا در بیمارستان رسول اکرم با موفقیت انجام می شود.

رئیس بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) تامین اجتماعی رشت با اشاره به آمار بالای عمل جراحی  لاپاراسکوپی  و چشم  در این بیمارستان گفت :در سال ۱۲ هزار عمل جراحی در این بیمارستان انجام می شود.

قدسی  با این توضیح که بیش از ۲۰درصد از اعمال جراحی صورت گرفته در این بیمارستان عمل جراحی بزرگ است بیان کرد:این بیمارستان پاک ترین مرکز درمانی از لحاظ زیر میزی است.

وی  از افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان رسول اکرم به عنوان مجهزترین مرکز  سی تی  اسکن رشت تا قبل از سال ۹۳ خبرداد .

قدسی ضمن تشریح عملکرد بیمارستان در حوزه تفکیک زباله از مبدا و زباله های عفونی و امحاء آن در ادامه مهم ترین مشکل بیمارستان رسول اکرم را  مکانیزه نبودن پل عابر پیاده جلوی درب بیمارستان  دانست و  گفت:مشکل دیگری که  بیمارستان با آن روبه روست  فاصله بسیار دور دوربرگردان از در بیمارستان است.

ریس بیمارستان رسول اکرم حذف سرعت گیر جلوی بیمارستان را  به دلیل شتاب ماشینها در هنگام دور زدن نادرست خواند و افزود:بایدبه  مشکلات بیمارستان ها به طور جدی رسیدگی شود.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت  نیز در این جلسه نقش پل های عابر پیاده مکانیزه برای رفاه حال بیماران  را مهم خواند و افزود: سرعت زیاد تردد، ، مناسب‌سازی ویژه سالمندان از جمله موارد اولویت مکانیزه شدن پل عابر پیاده این بیمارستان است

وی با اشاره به و.ضعیت ویژه برخی از بیماران ،احداث   پل های عابر پیاده بدون پله و قابل استفاده برای بیماران ویلچری را موردتاکید قرارداد  و افزود:اعضای شورای شهر تمام تلاش خود را برای بهبود رفاه حال بیماران به کار خواهند گرفت.

رئیس کمیسیون  بهداشت و محیط زیست شورای رشت  نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل و پزشکان این بیمارستان در ارائه خدمات مطلوب به بیماران ،رضایت بیماران و شهروندان از این بیمارستان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: رایزنی و تعامل  شورا با نهادها و دستگاههای ذیربط و مرتبط با امور خدمات شهری و شهروندی را در ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان لازم و ضروری است

نیکومنش‌نودهی ایجاد تسریع در ارائه خدمات به بیماران را  هدف اصلی  این دیدار عنوان کرد و اظهار کرد: بررسی و شناخت، کمبودها و نیازها و نارسایی های رفاهی و خدماتی و بهداشتی سطح شهر و ارائه راهکارها در جهت بهبود کمبودها مهم ترین هدف کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر در این دیدارهاست.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه