گیلان مقصدی کاری بود یا انتخاباتی؟

۱۰ تناقض گفتاری و رفتاری رئیس جمهوری در سفر استانی گیلان / از افتتاح پروژه های دولت گذشته تا طرد نمایندگان منتقد

بندری که از سال ۸۷ آغاز شده باشد اما رییس‌جمهور مملکت بگوید، هجده ماهه ساخته شده است مصداق توهین به شعور مردم نیست؟

۱۰ تناقض گفتاری و رفتاری رئیس جمهوری در سفر استانی گیلان / از افتتاح پروژه های دولت گذشته تا طرد نمایندگان منتقد

به گزارش ۸دی، میثم محمدی پور درباره سفر اخیر ریاست جمهوری به استان گیلان ضمن یادداشتی نوشت:

اگر کسی که اعلام رسمی شده باشد که نامزد ریاست جمهوری خواهد شد و او با هواپیمای دولتی و با تدارک گسترده دولتی ها به استانی سفر کند که مثلا پروژه های تدبیر شده خود را افتتاح کند اما:
۱- با وجود اینکه بلا استثناء همه پروژه ها در دولت های قبل آغاز شده باشند و پیشرفت قابل ملاحظه ای نیز داشته اند اما نامی از بانیان آنها ذکر نکند، آیا دست آورد سازی دولت برای دست های خالی خود نیست؟

۲- بندری که از سال ۸۷ آغاز شده باشد اما رییس‌جمهور مملکت بگوید، هجده ماهه ساخته شده است و چنان جلوه دهد که ساخت اسکله همان ساخت بندر است، مصداق توهین به شعور مردم نیست؟ پس چیست؟

۳- اگر رییس‌جمهور با تدبیری ادعا کند ما بندری ساختیم که کشتی های ۶۰-۷۰ هزار تنی می تواند در آن پهلو بگیرد (و در همان جلسه مدیر عامل منطقه بگوید کشتی های ۴۰-۵۰ هزار تنی)، درحالیکه چنین کشتی هایی در دریای خزر نه ساخته شده و نه در دست ساخت است و نه در آینده ساخته خواهد شد و نه بندر دیگری در چهار کشور دیگر حوزه دریای خزر می تواند پذیرای چنین کشتی هایی باشد، آیا پروپاگاندای پوپولیستی نیست؟ پس چیست؟

۴-اگر اجتماع دو هزار نفری از جوانان سراسر استان را در سالن نمایشگاه منطقه آزاد گردهم آورند و اجازه حضور هیچ خبرنگار آزاد و حتی دوربین صدا و سیما را ندهند و مدیریت تدارک آنرا نیز به حزب اعتدال و توسعه بدهند، آیا مصداق جلسه توجیهی ستاد انتخاباتی جناح خاص و آغاز فعالیت انتخاباتی پیش از موعد نیست؟ پس چیست؟

۵- اگر تمامی آن ۷۵۰ نفری که نماینده تالش چند ماه پیش در مجلس شورای اسلامی تذکرش را داده بود که تحت عنوان همکار به دستگاه های دولتی تحمیل شده اند در این اجتماع حاضر باشند، آیا مصداق سوءاستفاده از قدرت و بیت المال به نفع حزب و جناح خاص نیست؟ پس لابد معوقه است!

۶- اگر رییس‌جمهور مملکت، درست مماس بر پروژه افتتاحی (بیمارستان پارس) بگذرد و از آن بازدید نکند و برود از ۴۰ کیلومتری آن را به صورت تله تصویر افتتاح کند و بگوید همکاران وزیر بهداشت نگذاشتند بازدیدش کنم، آیا مصداق مدیریت بی حال، بی تحرک، بی انگیزه و بی خیال و بی تفاوت نیست؟ پس چیست؟

۷- اگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پخش زنده تلویزیونی و در مقابل دوربین ها و چشمان خواب آلود حضار بگوید،”مردم در سال ۹۲ با انتخاب من اشتباه نکردند”، آیا درخواست رای برای خودش نیست؟ اگر چنین نیست پس لابد شکرگزاری به درگاه خداوند منتقم است!

۸- اگر شروع رسمی برنامه رییس‌جمهور ملبس به لباس روحانی یک کشور اسلامی، دقیقا همزمان با اذان ظهر باشد، آیا بی توجهی به معروف نیست؟ اشاعه سهله و سستی در رکن دین نیست؟ آیا به معنای اشتباه در سال ۹۲ نیست؟

۹- دعوت نکردن از نمایندگان انقلابی مردم (گرچه منتقد دولت باشند) به مراسم رسمی رییس‌جمهور در استان، توهین به نماینده و مردم نیست؟ آیا دعوت از چند نماینده جناح خاص (گرچه حامی دولت باشند)، نقض این فرمایش رییس‌جمهور در همان جلسه تحت عنوان اینکه “من بعد از انتخابات، رییس‌جمهور همه هستم “، نیست؟

۱۰- اگر بلاتشبیه فرض می کنید شنونده و بیننده عاقل نیست، آیا اشتباه نمی کنید؟ آیا از اول اشتباهی نبودید؟ آیا می شود بفرمایید شما چه چیزی را تاکنون در همان جلسه نقض نکرده اید؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
تقی
انشاءالله نسخه دولت بی تدبیر و عامل ناامیدی ملت و خوشبین به غرب برای همیشه پیچیده خواهد شد و به فضل الهی دولت انقلابی و و حامی حقیقی محرومین بر سر کار خواهد آمد.
ناشناس
آقا شماچه انتظاراتی دارید! اینگونه موارد باید باشد. تا بود چنین بود؛تا باد چنین بادا. نکته سنجی نفرمایید. شنیده شده پل صابرین که سالهاست از آن استفاده می شود هم افتتاح شده است.ضمنا گفتند مسئولان محترم برای عبور خودروی ایشان و همراهان فقط یک لاین حدود یک کیلومتری از جاده جیرده را آسفالت کرده اند. در سفر نزدیک انتخابات ما افففففتتتتتتاح داریم. دیشب در مناظره ساعت20شبکه یک سیما کارشناس حامی دولت می گفت فقط 8درصد اقتصاد در دست دولت است و مابقی بدست نهاد و آستان هاست.تعجب کردم که با 8درصد امکان مداخله چگونه رشد منفی پنج را به مثبت حدود هشت رسانده اند. اگر ریزه گیر باشیم از این حرف ها زیاد است. تدبیر را باور کنیم
مرتضی
تنها کلنگی را که این دولت زد ، چاه انرژی هسته ای را کندند و فنداسیون آن را بتن ریزی کردند !!!! بقیه پروژه های دیگه مال دولت قبل بوده که تا 80درصد حتی پیشرفت فیزیکی داشته است ، این را مردم بهتر می دانند .
مرتضی
ببخشید جاده جیرده را یک کیلومتر تا شهرک سفیدرود بخاطر ماشین آقایون آسفالت کردند ، !!! بی انصافی نکنید !! (اقدام برجامی )
در حاشیه