رئیس پلیس راه استان گیلان خبر داد:

حجم سنگین ترافیک در محدوده امامزاده هاشم/ بارش برف در کوهین/ مسیر پونل به خلخال مسدود است

رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: در محور تهران، از محدوده امامزاده‌هاشم حجم ترافیک سنگین و کند اعلام شده است.

حجم سنگین ترافیک در محدوده امامزاده هاشم/ بارش برف در کوهین/ مسیر پونل به خلخال مسدود است

به گزارش ۸دی، به نقل از ایسنا، رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: در محور تهران، از محدوده امامزاده‌هاشم حجم ترافیک سنگین و کند اعلام شده است، همچنین در محدوده لاهیجان، لنگرود و آستانه هم شاهد ترافیک سنگین هستیم اما در بقیه محورهای استان تردد مشکل خاصی ندارد.

سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه استان گیلان در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی استان، اظهار کرد: با توجه به اتمام تعطیلات نوروزی، در برخی محورهای خروجی استان حجم ترافیک زیاد و کند است.

وی افزود: در محور تهران، از محدوده امامزاده‌هاشم حجم ترافیک سنگین و کند اعلام شده است، همچنین در محدوده لاهیجان، لنگرود و آستانه هم شاهد ترافیک سنگین هستیم اما در بقیه محورهای استان تردد مشکل خاصی ندارد.

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به بارش برف در برخی نقاط استان، گفت: مسیر پونل به خلخال که همچنان مسدود است، در محدوده کوهین هم بارش برف گزارش شده که رانندگان باید از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی خطاب به رانندگان تاکید کرد: به رانندگانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی و مرتفع استان را دارند، توصیه می‌کنیم حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند. همچنین در اغلب نقاط استان شاهد بارش باران هستیم که رانندگان محترم می‌توانند با رعایت فاصله طولی مناسب، توجه به مقابل و خوداری از سبقت و سرعت غیرمجاز از وقوع حوادث ناگوار پیشگیری کنند.
انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه