معرفی یک ربات تلگرامی کاربردی به دانشجویان؛

از متن «عکس» بگیرید، «تایپ‌شده» آن را تحویل بگیرید! + تصاویر

در این گزارش قصد داریم، رباتی را معرفی کنیم که شما با استفاده از آن می‌توانید از روزنامه، کتاب و… عکس ‌بگیرید و آن عکس را آپلود کرده و پس از چند ثانیه، این ربات تصویر را تبدیل به متن خواهد کرد و کمک شایانی به شما می‌کند.

از متن «عکس» بگیرید، «تایپ‌شده» آن را تحویل بگیرید! + تصاویر

به گزارش ۸دی، با گسترش شبکه‌های اجتماعی و توسعه برخی از خدمات جانبی آنها، حتی دیگر نیازی به اقداماتی همچون تایپ کردن وجود ندارد و امروزه در پیام‌رسانی همچون تلگرام، می‌توان این خدمات را به راحتی دریافت کرد.

در گذشته‌ای نه چندان دور، دانشجویان مجبور بودند برای انجام پروژه‌های درسی خود به مراکز خدمات کامپیوتری مراجعه کنند و با پرداخت مبالغی نسبتا زیاد، اموری مانند استفاده از ایترنت، تایپ، ثبت‌نام و… را انجام می‌دادند. اما با ورود رایانه‌ها به منازل و همچنین فراگیر شدن استفاده از اینترنت، بسیاری از این امور در منازل و توسط خود دانشجو انجام می‌شود. فراتر از این، با گسترش شبکه‌های اجتماعی و توسعه برخی از خدمات جانبی آنها، حتی دیگر نیازی به اقداماتی همچون تایپ کردن وجود ندارد و امروزه در پیام‌رسانی همچون تلگرام، می‌توان این خدمات را به راحتی دریافت کرد.

در پیام‌رسان تلگرام این خدمات در قالب ربات‌هایی ارائه می‌شود که کاربران می‌توانند با کمترین زحمت کارهای خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهند. برای مثال رباتی در تلگرام وجود دارد که شما می‌توانید از طریق آن صدای خود را ضبط کرده و در محیط تلگرام آپلود کنید و پس از چند ثانیه، این ربات متن تایپ شده آن را در اختیار شما قرار می‌دهد.

رباتی که دانشجویان به آن نیاز دارند
در این گزارش قصد داریم، ربات دیگری را معرفی کنیم، که شاید روزی حتی وجود آن در مخیله ما نمی‌گنجید. در این ربات شما از صفحه روزنامه، کتاب و… عکس ‌می‌گیرید و آن عکس را به این ربات تحویل می‌دهید و پس از چند ثانیه، این ربات آن تصویر را تبدیل به متن خواهد کرد. در ادامه به توضیح بیشتر این ربات خواهیم پرداخت.

روش استفاده از ربات تلگرامی «متن‌یار»
مراحل استفاده از ربات تلگرامی «متن‌یار»:

۱- برای استفاده از این ربات تلگرامی «اینجا» کلیک کنید، تا صفحه زیر برای شما باز شود.

۲- گزینه «START» را فشار دهید تا صفحه زیر برای شما فعال شود.

۳- از متن موردنظر خود عکس بگیرید.

۴- تصویر را در محیط ربات، بارگذاری کنید.

۵- چند ثانیه صبر کنید و بعد متن تایپ شده را تحویل بگیرد. البته ممکن است کمی خطا داشته باشد ولی در کل درصد زیادی از متن به درستی تایپ شده و می‌تواند کمک شایانی به دانشجویان کند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
دوست
آقا دم شما گرم واقعا جالب بود
در حاشیه