رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب گیلان:

نمایندگان مجلس در هیأت نظارت قانون را رعایت کنند/ صلاحیت افراد با دقت بررسی شود

رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان گفت: هیأت نظارت بر انتخابات شوراها با دقت صلاحیت افراد را بررسی کنند.

نمایندگان مجلس در هیأت نظارت قانون را رعایت کنند/ صلاحیت افراد با دقت بررسی شود

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام سید کاظم اشکوری در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» در مورد هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گیلان، اظهار کرد: وظیفه این هیأت، نظارت بر روند برگزاری انتخابات است.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: هر گونه دخالت در برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا غیر قانونی و خارج از مسیر تعریف شده توسط قانونگذار می باشد.

رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس خود قانون گذار هستند، اضافه کرد: باید قانون را رعایت کنند و خارج از قانون در بحث نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستابه ویژه در گیلان عمل نکنند.

اشکوری با اشاره به اینکه شورای نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در گیلان با دقت باید صلاحیت افراد را بررسی کند، افزود: متأسفانه در دوره گذشته نمایندگان در این راستا دخالت می کردند و از نیروها و اعضای ستاد خود در عرصه انتخابات شوراهای شهر و روستا حمایت می کردند و آنها را تأیید می کردند.

وی در خاتمه اظهار کرد: هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا یک آزمون مهم برای نمایندگان مجلس است و بدانند نظارت آنها باید شرعی و قانونی باشد و نباید دخالت کنند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه