امام جمعه صومعه سرا در گفتگو با 8دی مطرح کرد؛

حرکت انقلابی تنها راه تحقق شعار سال ۹۶ / سستی و کوتاهی آفت اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه صومعه سرا سستی برخی مسئولان دولت را آفت اقتصاد مقاومتی دانست و حرکت انقلابی را تنها راه تحقق شعار سال برشمرد.

حرکت انقلابی تنها راه تحقق شعار سال ۹۶ / سستی و کوتاهی آفت اقتصاد مقاومتی است

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صدیقی در گفتگو با خبرنگار ۸دی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید را حرکت انقلابی و فعالانه دولت عنوان کرد و اظهار داشت: روحیه انقلابی و خدمت صادقانه به مردم تنها راه تحقق شعار سال از سوی مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه افزود: اگر انقلابی عمل شود ما یقینا به اهدافمان در تحقق بخشی به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال دست خواهیم یافت.

امام جمعه صومعه سرا با انتقاد از اثر بخشی اندک اقدامات صورت گرفته در ستاد اقتصاد مقاومتی دولت گفت: تاکنون اقداماتی که در حوزه اقتصاد مقاومتی صورت گرفته برای مردم اثر بخشی لازم را نداشته و ملموس نبوده است.

حجت الاسلام صدیقی با بیان اینکه دولت می توانست شعار سال قبل را تحقق ببخشد اما این مهم رقم نخورده است، اظهار کرد: زحمت هایی کشیده شده اما انتظاری که کشیده می شد و دولت می توانست به یه حدی از اقتصاد مقاومتی دست پیدا می کرد انجام نگرفته است.

وی ضمن تاکید بر روحیه جهادی و انقلابی مسئولان متذکر شد: آقایان مسئول باید دست به دست هم دهند و انقلابی عمل کنند تا به اهداف تدوین شده از سوی رهبری برسند.

امام جمعه صومعه سرا سستی و کوتاهی برخی مسئولان را آفت اقتصاد مقاومتی اعلام کرد و گفت: دولت مردان اگر بخواهند در پیشبرد امور سستی و کوتاهی نمایند یقینا همچون سال گذشته در رسیدن به اهداف باز می ایستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه