عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

نیروهای انقلاب با کاندیدا واحد وارد عرصه انتخابات شوند/تصمیم‌های جمعی را فدای نگاه‌های شخصی نکنیم

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: نیروهای انقلاب از تجربه انتخابات گذشته درس عبرت بگیرند و با کاندیدا واحد وارد عرصه انتخابات شوند.

نیروهای انقلاب با کاندیدا واحد وارد عرصه انتخابات شوند/تصمیم‌های جمعی را فدای نگاه‌های شخصی نکنیم

به گزارش ۸دی، جبار کوچکی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به‌روز ۱۲ فروردین، گفت: ۱۲ فروردین روز استقرار و تثبیت انقلاب اسلامی ایران است که با آرا و از طریق اجرای دموکراسی توسط مردم ایجاد شد.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به وحدت در تشکیل انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با توجه به تجاربی که در چند دوره از انتخابات دارم معتقدم که حرکت جمعی در بین اصولگرایان ازجمله تکالیف اصلی است.

 

وی افزود: برای به نتیجه رسیدن به هدف مشخص در راستای اهداف انقلاب باید از تک‌روی پرهیز و تصمیم‌های جمعی را فدای نگاه‌های شخصی نکنیم.

 

کوچکی نژاد بابیان اینکه جبهه مردمی انقلاب تلاش می‌کند حرکت‌های انتخاباتی با نظرات مردم  و از پایین به بالا برنامه‌ریزی شود، عنوان کرد: حمایت از جبهه مردمی انقلاب کار ضروری نیروهای انقلاب برای نه به وضع موجود است.

 

نماینده مردم رشت در مجلس تأکید کرد: نیروهای انقلاب از تجربه انتخابات گذشته درس عبرت بگیرند و با کاندیدا واحد وارد عرصه انتخابات شوند.

 

وی گفت: نظرسنجی و آمار یکی از روش‌های بررسی و جمع‌بندی در خصوص کاندیدا انتخابات است ولی نباید صرفاً به این آمارها و نظرسنجی دل‌خوش بود و باید وحدت کلمه در بین نیروهای انقلاب صورت گیرد.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بابیان اینکه باید از دوستان درصحنه بخواهیم که رفتار و نگاه‌های انفرادی را کنار بگذارند، تصریح کرد: هرکجا وحدت بود نظر لطف خدا نیز وجود خواهد داشت که ثمره آن پیروزی و موفقیت است.

 

کوچکی نژاد اظهار کرد: در خصوص رسیدن به کاندیدا واحد در کشور و به‌تبع در استان گیلان جلساتی برگزارشده است و ما نیز تابع لیست جبهه مردمی انقلاب خواهیم بود.

 

نماینده مردم رشت در مجلس بابیان اینکه باید تلاش کنیم تا پیروز انتخابات ریاست جمهوری، نیروهای انقلاب باشند، عنوان کرد: در استان گیلان نیروها تجمیع هستند و مشکلی نیست و همه با وحدت کارها را پیش می‌برند و امیدواریم این وحدت در کل کشور ایجاد گردد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه