اخراجی کسی است که سایت شما را پشتیبانی می کند و همزمان از دو جا حقوق می گیرد+ متن

کوچکی نژاد در این جوابیه خاطرنشان کرد: لازم به یاد آوری است اینجانب کارمند رسمی وزارت علوم می باشم و سال ها در مراکز آموزش عالی و آموزش پرورش تجربه دارم. اخراجی کسی است که سایت شما را پشتیبانی می کند.

اخراجی کسی است که سایت شما را پشتیبانی می کند و همزمان از دو جا حقوق می گیرد+ متن

به گزارش ۸دی نیوز، سایت خبری دیار میرزا روز چهارشنبه ۲۵ دی ماه خبری با عنوان “نماینده ی اخراجی از دانشگاه اقدام به شکایت از وزیر علوم نموده است ” به نقل از پایگاه خبری آفتاب و روزنامه جمهوری اسلامی منتشر نمود که با واکنش کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی همراه شد.

وی در جوابیه خود به اخراجی بودن کسی که آن سایت را پشتیبانی می کند اشاره کرد و همچنین از دیار میرزا خواست تا در خبر رسانی به مردم واقعیت ها را منعکس نماید.

kochakinejad

متن کامل این جوابیه به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی

سردبیر دیار میرزا—آفتاب

سلام علیکم

مطالبی در سایت دیار میرزا-آفتاب مطرح گردید که مایه تعجب میباشد. انتشار اینگونه خبرهای کذب و دروغ سایت شما را زیر سوال میبرد. موضوعی را تحت عنوان ( نماینده اخراجی از دانشگاه اقدام به شکایت از وزیر علوم نموده است) عنوان کرده اید، اینجانب بنا بر وظیفه نمایندگی خود به اتفاق دو نفر از همکاران در ارتباط با دانشجویان ستاره دار اطلاعاتی را از وزیر محترم درخواست نموده ایم که چرا عده ای از این دانشجویان ثبت نام شده اند و عده ای دیگر همچنان محروم از تحصیل می باشند؟

بر اساس اصل ۸۴ قانون اساسی این حق قانونی نماینده است که سوال نماید ولی وزیر محترم پاسخ نداد و مجبور شدیم موضوع را جهت رسیدگی به کمسیون اصل ۹۰ ارجاع دهیم. اما شما به جای تشکر از ما به خاطر دفاع از حق مسلم تعدادی از دانشجویان محروم از تحصیل، مطالبی غیر مرتبط به نقل از اینجانب مطرح نموده اید که ایجاد شبهه نمایید.

 من حق قانونی خود می دانم که این موضوع را از مسیر قانونی پیگیری نمایم لازم به یاد آوری است اینجانب کارمند رسمی وزارت علوم می باشم و سال ها در مراکز آموزش عالی و آموزش پرورش تجربه دارم و ایثار گر(جانباز و ۷۸ ماه حضور داوطلبانه در جبه جنگ حق علیه باطل) بوده و با دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد مثل هر فرد دیگری حق ادامه تحصیل و استفاده از بورس را دارم و در راستای این هدف طبق قانون در سایت سازمان بورس ثبت نام کرده و طبق روال وزارت علوم اقدام به تبدیل بورسیه خارج به داخل کشور نموده و کلیه مراحل بورسیه را طی نمودم.

سازمان بورس دانشجویان، بورسیه این جانب را پذیرفت و جهت پذیرش باید در یکی از دانشگاه های کشور ثبت نام می کردم، به دانشگاه گیلان معرفی شدم این دانشگاه  چون دانشجوی عادی نداشت دانشجوی بورسیه هم پذیرش نمی کرد و سازمان بورس دانشجویان پذیرش مرا منوط به پذیرش در یکی از دانشگاه های کشور نموده است. آیا این می شود (اخراجی از دانشگاه)

اخراجی کسی است که سایت شما را پشتیبانی می کند و همزمان از دو دستگاه دولتی حقوق دریافت می نماید همان کسی که پذیرش دکترای او را پس از یک سال لغو می نمایند.

البته کم لطفی وزیر علوم و سازمان دانشجویی نسبت به این جانب که (شائبه فشار آوردن برای کوتاه آمدن از آرمان های نظام و مسئولیت خطیر نمایندگی ام را به همراه دارد) از طریق قانونی پیگیری خواهم نمود.

انتظار دارم در خبر رسانی به مردم عزیز واقعیت ها را منعکس کنید و از اخبار غیر واقعی پرهیز نمایید در خاتمه از درگاه خداوند منان برای همه عزیزانی که در عرصه خبر رسانی صادقانه تلاش می نمایند اجر عظیم می نمایم.

والسلام

جبار کوچکی نژاد

نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی

koochakinejad

سایت دیارمیرزا نیز به این اظهارات کوچکی نژاد پاسخی داد که در زیر می خوانید:

اولا مطلب مذکور  از پایگاه خبری آفتاب و روزنامه جمهوری  نوشته شده بود و در پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  بازنشر شد و این  به معنای  تایید محتویات آن از سوی تحریریه دیارمیرزا نمی باشد و فقط صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شد.

ثانیا حق مسلم هر ایرانی است که تحصیلات عالیه داشته باشد و برای ارتقای خود تلاش کند شما هم مستثنی این موضوع نیستید اما حرف ما این است که قانون می بایست برای همه یکسان باشد و ان شالله برای بورس شما هم رعایت قانون صورت گرفته باشد

ثالثا در مورد ادعای شما که ما متوجه نشدیم خطابتان پایگاه اطلاع رسانی آفتاب بود یا دیارمیرزا مبنی بر حمایت فردی اخراجی از سایت  باید عنوان کنیم که مجموعه پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به هیچ حزب و یا فرد سیاسی منتسب نیست و از سوی هیچ فرد بیرونی ای حمایت نمی شود

رابعا اگر حضرتعالی مدارک مستندی مبنی براینکه فردی قانون را رعایت نکرده است را به ما و یا مراجع ذی صلاح ارایه دهید استقبال می کنیم و قول می دهیم جهت اجرای قانون تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

خامسا پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همواره سعی کرده بدون جانبدرای از جریان و یا فردی خاص فقط به وظیفه اصلی خود یعنی اطلاع رسانی بدون حب و بغض بپردازد هرچند که فعالیت های خودمان را بدون اشتباه نمی دانیم.

سادسا از زحمات شما سپاسگزاریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه