جاذبه های گردشگری گیلان؛

آبشار لارچشمه فومن، چشمه ای که از دل کوه می جوشد + تصاویر

یکی از مناطق دیدنی در فومن آبشار لارچشمه می باشد. آبشار لارچشمه در گیلان و در شهرستان فومن و قبل از شهرک ماسوله قرار دارد.

آبشار لارچشمه فومن، چشمه ای که از دل کوه می جوشد + تصاویر

به گزارش ۸دی، به نقل از بهجت نیوز؛ یکی از مناطق دیدنی در فومن آبشار لارچشمه می باشد. آبشار لارچشمه در استان گیلان و در شهرستان فومن و قبل از شهرک تاریخی ماسوله قرار دارد. به بیانی دیگر آبشار لارچشمه در کنار جاده فومن به ماسوله در نزدیکی ماسوله قرار دارد و چشمه لارچشمه از کوه می جوشد. رستوران، قهوه خانه و استراحتگاه در مجاورت آن ایجاد شده است.

ارتفاع آبشار لارچشمه در حدود ۶ متر و حوضچه آب کوچکی در پای آن ایجاد شده است. آبشار لارچشمه در ارتفاع ۶۷۰ متری از سطح دریا واقع است و در میان منطقه ای با جنگل های انبوه قرار گرفته است که جاذبه بصری آن را دو چندان کرده است.

 

برای عزیزانی که از جهت یابی های جدید استفاده می کنند قابل ذکر است آبشار لارچشمه در موقعیت جغرافیایی N370935 E490222  واقع شده است. وجود آبشارها و چشمه های متعدد در اطراف ماسوله، زیبایی طبیعت آن را دو چندان نموده است. آبشارهای این منطقه بصورت پراکنده در اطراف آن دیده می شوند.

از آبشارهای ماسوله می توان به آبشار کوشم، آبشار ماسوله رودخان، آبشار خرم بو (خربو) و آبشار لار چشمه اشاره نمود که هر کدام می تواند بهانه ای جهت بازدید از طبیعت زیبای ماسوله باشند.

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه