رئیس شورای جمنا گیلان:

۱۷ فروردین، ۵ نامزد قطعی جبهه مردمی برای انتخابات ریاست جمهوری انتخاب می‌شوند

رئیس شورای جمنا گیلان گفت: ۵ نامزد قطعی جمنا برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۷ فروردین بر اساس رای‌گیری انتخاب می‌شوند.

۱۷ فروردین، ۵ نامزد قطعی جبهه مردمی برای انتخابات ریاست جمهوری انتخاب می‌شوند

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم میرحسینی اشکوری در گفت‌وگو با تسنیم درباره همایش ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اظهار داشت: همایش ملی جمنا هفدهم فروردین ماه با حضور ۳ هزار نفر از افراد برگزیده سراسر استان‌های کشور برگزار  می‌شود.

رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان تصریح کرد: از هر استان تعدادی از نمایندگان منتخب مردم در این همایش شرکت می‌کنند و از استان گیلان حدود ۸۰ نفر به‌عنوان نماینده نیروهای انقلابی گیلان حضور پیدا می‌کنند.

میرحسینی اشکوری درباره ضرورت تشکیل این همایش گفت: ۱۷ فروردین از بین ۱۰ نفر از افراد برگزیده‌ای که شرایط جمنا را پذیرفته‌اند، ۵ نفر بر اساس رای‌گیری به‌عنوان نماینده جبهه مردمی نیروهای انقلاب پذیرفته می‌شوند و رقابت بین آن‌ها تا زمان انتخابات آنها ادامه خواهد داشت.

وی احترام به رای اکثریت را پایه و اساس جبهه مردمی نیروهای انقلاب بیان داشت و افزود: بر اساس ساختار جمنا در رقابتی نهایی که از طریق نظرسنجی انجام می‌شود فردی که از بالاترین حد مقبولیت بین همگان برخوردار است انتخاب  شده و بقیه افراد به نفع وی کنار خواهند رفت.

رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان درباره  عدم انعکاس رسانه‌ای فعالیت‌های جمنا در استان گیلان اظهار داشت: به دلیل انتخاباتی بودن این حرکت صلاح را در عدم انعکاس رسانه‌ای این جلسات می‌دانیم.

میرحسینی اشکوری ابراز داشت: در تمام شهرستان‌های گیلان کمیته‌ها و کانون‌های جمنا در حال فعالیت، تبادل نظر، جذب نیرو و تشکیل جلساتی جهت رفع شبهه و پاسخ به سوالات توسط کارشناسانی است که از تهران به گیلان آمده‌اند.

وی درباره شرایط حمایت جمنا از کاندیداهای شورای شهر خاطرنشان کرد: جمنا در انتخابات شورای شهر و روستا از شخص خاصی حمایت نمی‌کند مگر در صورتی‌که نیروهای ارزشی، اصولگرا و نیروهای جمنا به توافق برسند و یک لیست متحدی را ارائه دهند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه