امام جمعه ماسال مطرح کرد:

فتوای تاریخی رهبر انقلاب درباره مصرف کالای ایرانی/ کسی را انتخاب کنید که اقتصاد مقاومتی را پیگیری کند

امام جمعه ماسال گفت: این فتوا همچون فتوای میرازی شیرازی تاریخی بود اما در آن زمان حاکمیت در دستان مسلمین نبود.

فتوای تاریخی رهبر انقلاب درباره مصرف کالای ایرانی/ کسی را انتخاب کنید که اقتصاد مقاومتی را پیگیری کند

به گزارش ۸دی، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ماسال، حجت الاسلام سید هادی موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته ماسال با اشاره به حلول ماه رجب گفت: ماه های رجب و شعبان به عنوان دروازه های ورود به ضیافت الهی است و باید از این ماه ها استفاده کرد.

امام جمعه ماسال ضمن تقدیر از زحمات نیروهای نظامی و انتظامی در ایام نوروز گفت: این عزیزان بدون تعطیلی در این ایام زحمات زیادی کشیدند. ا گر آرامش بسیار خوبی در کشور داریم نتیجه زحمات شبانه روزی این عزیزان است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به ۱۳ فروردین روز طبیعت گفت: مردم در استفاده از طبیعت دقت داشته باشند چرا که ما حق نداریم این نعمات الهی را تخریب کنیم.

وی افزود: ما وظیفه داریم حق میهمان نوازی را رعایت کنیم اما میهمانان عزیز شهرستان هم حرمت ها را حفظ کنند و به خط قرمز های دینی جامعه احترام بگذارند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گیلان با تاسف نسبت به مواضع کشورهای عربی در برابر رژیم کودک کش صهیونیستی گفت: اگر یک دشمن قاطع در برابر تروریست ها در جهان وجود داشته باشد نظام جمهوری اسلامی ایران است.

خطیب جمعه ماسال خاطر نشان کرد: اخیرا غربی ها در مورد مسایل حقوق بشری و تسلیحات موشکی کشور ما اظهارات بی شرمانه ای داشته اند. آنها باید بدانند گوش مردم ما از این یاوه گویی ها پر است  و مردم ایران برای افزایش توان دفاعی خود از کسی دستور و سفارش و اجازه نخواهد گرفت.

حجت الاسلام موسوی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: اولین نکته حضور همه مردم در پای صندوق های رای و دومین مساله انتخاب افراد اصلح است. کسانی که با برنامه ریزی درست بتوانند منویات رهبرمعظم انقلاب و اقتصاد مقاومتی را پیگیری کنند. این امر جز با مدیریت جهادی و انقلابی ممکن نیست.

امام جمعه ماسال با اشاره به فتوای رهبر انقلاب در خصوص مصرف کالای داخلی گفت: این فتوا همچون فتوای میرازی شیرازی تاریخی بود اما در آن زمان حاکمیت در دستان مسلمین نبود اما اکنون با وجود حکومت اسلامی باید به این فتوا بیش از پیش عمل کرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه