امام جمعه موقت رشت:

مسئولان بیکاری در گیلان را با استانهای دیگر مقایسه نکنند

امام جمعه موقت رشت گفت: نباید بیکاری گیلان با دیگر مناطق مقایسه شود و برای ایجاد اشتغال در این استان باید بودجه گذاشته شود.

مسئولان بیکاری در گیلان را با استانهای دیگر مقایسه نکنند

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام و المسلمین  غلامرضا شفیعی‌زاده امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت ضمن تبریک میلاد مبارک امام محمد باقر(ع) اظهار داشت: امام هادی(ع) به عنوان دهمین امام شیعیان دارای شرایط سختی در دوران زندگی خود بود با این حال توانست رسالت خود را به نحو مطلوب به انجام برساند.

وی ضمن بیان اهمیت نماز جمعه افزود:  نماز جمعه عامل آرامش در انسان و تقویت روحیه در افراد می شود و یک سوره از قرآن کریم به نام جمعه دارم که در آن به شرکت در نماز جمعه تأکید شده است و بر همین اساس روز جمعه ویژه عبادت و نماز است و مسئولان باید برنامه های خود را در روزی غیر از جمعه اجرا کنند. من آنها را متهم به تضعیف نماز جمعه نمی کنم و اما این نوع رفتار هم صحیح نیست.

شفیعی‌زاده با اشاره به روز طبیعت گفت: در ۱۳ فروردین مردم باید از مواهب طبیعت استفاده کنند اما این استفاده تنها از نوع مادی نیست بلکه جنبه دینی آن را نیز مد نظر داشته باشند و در استفاده از مواهب اسراف نکنند و موازین شرعی را کنار نگذارند.

خطیب جمعه رشت با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی و اشتغال اظهار کرد: مسئولان امسال باید بتوانند درصد قابل توجهی از بیکاری را کاهش دهند و توجه داشته باشند که تأکید رهبر انقلاب در بحث اشتغال در بخش تولید بوده است.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به سفر روز گذشته رئیس جمهور به گیلان گفت: افتتاح پروژه ها و طرح ها از سوی رئیس جمهور جای قدردانی دارد و مردم انتظار دارند با افتتاح طرح‌ها مشکلات مرتفع شود.

شفیعی زاده با بیان اینکه نباید بیکاری گیلان با دیگر مناطق مقایسه شود تأکید کرد: برای ایجاد اشتغال و تولید در این استان باید بودجه در اختیار مسئولان گذاشته شود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه