یادداشت؛

محرومینی که امیدشان تنها به جهادگران دانشجوست نه سفرهای یک روزه هیات دولت به گیلان!

اگرچه این سفر یک روزه با ضیق وقت روبروست اما مناسب بود هیئت محترم دولت از دورافتادگان مناطق محروم هم احوالی می پرسیدند کسانی که سال هاست امیدشان تنها به جهادگرانی است که تعطیلات برایشان فرصت خدمت است.

محرومینی که امیدشان تنها به جهادگران دانشجوست نه سفرهای یک روزه هیات دولت به گیلان!

به گزارش ۸دی، به نقل از پیک دانشجو:اگر اخبار این چند روز را به اندازه ی روشن بودن شبکه یک در دید و بازدید های عید هم چک کرده باشید متوجه خواهید شد دولت روزهای پر تحرک و شلوغی را از سفر های داخلی گرفته تا برون مرزی سپری میکند.
سفرهایی که هیئت دولت را به آن وا داشت تا نوروز ۹۶ را به جای آنکه کمافی السابق به حل معضلات سواحل نیلگون خلیج فارس و جزایر کیش و قشم بپردازند درگیر شرایط نامساعد جوی شمال و جنوب باشد.
این بار قرعه گشایش های به نام گیلان افتاد تا از دستاوردهای اقتصادی دولت یا تبلیغات زودهنگام انتخاباتی منتفع شود.
۱۷پروژه ی استانی که چشم امید بسیاری از جوانان جویای کار را به خود دوخته است اگرچه امیدواریم سرانجامی چون  بیکاران کارخانه تازه تاسیس  لاستیک بارز کردستان را در پی نداشته باشند.

اگرچه این سفر یک روزه با ضیق وقت روبروست اما مناسب بود هیئت محترم دولت از دورافتادگان مناطق محروم هم احوالی می پرسیدند کسانی که اگرچه رای هایشان به اندازه ی همان یک رای آقازاده های شمال شهر نشین در این نظام ارزشمند است اما سال هاست،سال هاست! که امیدشان تنها به جهادگرانی است که تعطیلات برایشان فرصت خدمت است.تا به آنچه دغدغه اش را دارند عمل کنند.

سیده زهرا مرتضوی فعال دانشجویی گیلان

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه