ما نباید باز هم فریب امریکا را بخوریم

نماینده مردم شهرستان رشت گفت:باید هوای ملت خودمان را داشته باشیم ،در خصوص امریکایی ها بعضی ها از هول هلیم افتادند توی دیگ وفکر کردن خبری است

ما نباید باز هم فریب امریکا را بخوریم

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از سنگرما، حسن تامینی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شهرستان رشت در خصوص صداقت امریکا خاطر نشان کرد:واقعییت امر این است که ما صداقت خودمان را به همه جهان نشان داده ایم واثبات کرده ایم ،مرحله ای هم پیش رفته ایم وقتی بی صداقتی  مشاهده می کنیم وبحث ها و تناقض گویی هایی که آن ها از عدم همکاریشون به شکل هایی با نقشه های شیطانی خود دارند نظر بنده این است که این شکل فایده ندارد و ما نباید بازهم فریب امریکا را بخوریم .

حسن تامینی اظهار داشت:شما اطراف خود را نگاه کنید این همه خانواده های شهیداین همه شهید داده ایم آن ها برای چه رفتند؟هدفی که داشتند نرفتن زیربارظلم واین مشکلات را که امریکا با کثافت کاری هایی که مد نظرش است بوده است.

وی با اشاره به این که درست است که تحریم ها دارد شکننده می شود افزود:ولی ما باید هوای ملت خودمان را داشته باشیم ،در خصوص امریکایی ها بعضی ها از هول هلیم افتادند توی دیگ وفکر کردن خبری است.

این نمایند مجلس اذعان داشت:واقعاً اگر چنین باشد که یک تحمیلی برایمان ایجاد شود ازهردو جهت ضررخواهیم کرد ،ملتی  که همیشه  و در هرزمان که نیازبود در صحنه ها حضور داشتند پای صحنه را ازدست می دهیم.

تامینی ادامه داد:ماهم نگران مشکلات ومسایلی که نیاز عادی مردم است هستیم ولی به هرحال باید در داخل مدیریت کنیم.

وی در پایان گفت:خوشبختانه ما در رأس مملکت آقا را داریم و همه گوش به فرمایشات ایشان هستیم .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه