کارگردان گروه هنری آویشو:

دیگر در شاندرمن فعالیت هنری نخواهم داشت / با این نحوه حمایت‌ و امکانات روحیه‌ای برای کار نمی‌ماند

کارگردان گروه هنری آویشو گفت: من بعنوان کسی که در کشور فعالیت دارم دیگر تمایل ندارم در شهر خودم به فعالیت هایم ادامه دهم.

دیگر در شاندرمن فعالیت هنری نخواهم داشت / با این نحوه حمایت‌ و امکانات روحیه‌ای برای کار نمی‌ماند

به گزارش ۸دی، به نقل از ماسال نیوز، کمبود امکانات برای گروه های هنری در شاندرمن باز هم حاشیه ساز شد.

در آخرین مورد افشین خانی کارگردان گروه هنری آویشو روز گذشته پس از پایان اجرای نمای طنز خطاب به حاضرین گفت: سالهاست سابقه حضور در عرصه های مختلف هنری را دارم اما میبینیم که بعد از ۱۶ سال سالن آمفی تئاتر کتابخانه شاندرمن در حالی باز شد که حداقلی ترین امکانات برای اجرای فعالیت های هنری را ندارد.

کارگردان گروه هنری آویشو ضمن انتقاد از مسئولین اظهار داشت: شاندرمن یک خانه هنرمندان ندارد شاندرمن حمایتی از هنرمندان نمیشود. من بعنوان کسی که در استان و کشور فعالیت دارم دیگر تمایل ندارم در شهر خودم به فعالیت های خود ادامه دهم.

وی افزود:  از دنیای بازیگری و هنرمندی در شاندرمن برای همیشه میروم .مردمان شاندرمن بدانند افشین خانی کوچک همه آنهاست اما با این اوضاع دیگر روحیه ای برای کار کردن در این شهر نیست.

خانی با اشاره به نداشتن هیچ گونه چشم داشت مالی به برنامه های اجرا شده این چند روز گفت : تنها هدف ما شاد کردن دل مردم بود.

گفتنی است پیش از این هم اجرای نمایش های طنز در دهه مبارک فجر به علت نبود سیستم گرمایشی و پرده تئاتر مناسب در تنها سالن آمفی تئاتر شاندرمن با مشکل مواجه بود که بخشی از این مشکلات با هزینه شخصی هنرمندان تامین شد!

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه