مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان عنوان کرد

گیلان چهارمین استان پرتردد کشور طی ۲۴ ساعت گذشته/ لنگرود‌ـ‌لاهیجان پرترددترین محور گیلان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: مسیر رامسر‌ـ‌چابکسر دومین محور پرتردد گیلان طی مدت مذکور بوده است.

گیلان چهارمین استان پرتردد کشور طی ۲۴ ساعت گذشته/ لنگرود‌ـ‌لاهیجان پرترددترین محور گیلان

به گزارش ۸دی، محمدرضا نازک‌کار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت ورود و خروج وسایل نقلیه در گیلان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۲ هزار و ۱۳۱ وسیله نقلیه وارد  گیلان و ۶۸ هزار و ۱۳۱ وسایل نقلیه از این استان خارج شدند.

وی بیشترین میزان ورودی را از طریق محور آزادراه قزوین‌‌ ـ لوشان با میزان تردد ۳۴ هزار و ۱۶۹ وسیله نقلیه عنوان کرد و افزود: مسیر رامسر‌ـ‌چابکسر با ۳۱ هزار و ۵۳۳ وسیله نقلیه دومین محور پرتردد گیلان طی مدت مذکور بوده و در این محور ساعات اوج تردد بین ۱۳ تا ۱۴ و کمترین تردد بین ساعات چهار تا پنج صبح انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه در آزادراه قزوین‌ـ‌لوشان طی ۲۴ ساعت گذشته اوج تردد بین ۱۱ تا ۱۲ ظهر و کمترین تردد بین ساعات پنج تا ۶ صبح بوده است، خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته گیلان از نظر نرخ جریان تردد چهارمین استان پرتردد کشور بوده است.

به گفته وی، طبق آخرین آمار دریافتی از ۳۷ دستگاه تردد شمار در استان طی مدت مذکور گذشته محور لنگرود‌ـ لاهیجان با ۴۷ هزار و ۴۵۷ وسیله پرترددترین محور استان و پس از آن محور آستانه‌‌اشرفیه ـ لاهیجان با ۴۵ هزار و ۶۶۴ وسیله نقلیه در رتبه دوم از نظر میزان تردد در استان قرار دارد و ساعات اوج تردد در تمام محورهای استان، بین ۱۶ تا ۱۷ و کمترین تردد بین ساعات پنج تا ۶ صبح بوده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه