در سفر استانی رئیس جمهور؛

ماسال بی‌نصیب از حضور اعضای دولت در گیلان / وعده‌ی نامحقق هم نصیب ماسال نمی‌شود

در حالی که وعده های طرح شده در حضور وزیر ورزش در سفر استانی پیشین رئیس جمهور محقق نشد، خبرها از عدم حضور هیچ عضوی از دولت در ماسال برای سفر پنج شنبه حکایت دارد.

ماسال بی‌نصیب از حضور اعضای دولت در گیلان / وعده‌ی نامحقق هم نصیب ماسال نمی‌شود

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز؛ بر اساس اعلام رسمی هیات دولت، فردا رئیس جمهور میهمان مردم گیلان است.

در حالی که در سفر پیشین رئیس جمهور به گیلان، وزیر ورزش و جوانان از میان وزرا سهم ماسال شد، بسیاری از مردم منتظرند تا ببینند فردا چه کسی از هیات دولت میهمان ماسال و مشکلاتش می شود.

اما خبرهای موثق خبر از عدم حضور هیچ یک از وزرا در ماسال دارد.

در سفر سال گذشته رئیس جمهور به ماسال، حضور گودرزی وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده دولت در ماسال چندان مفید نبود.

گودرزی فروردین ۹۵ پس از ورود به ماسال و ادای احترام به مقام شهیدان، از استخر اداره ورزش و جوانان و بیمارستان رسالت بازدید کرده و در جلسه شورای اداری شهرستان جاضر شد. بعد هم برای رفع خستگی به هتل ملل بی تم شاندرمن –به عنوان یکی از لوکس ترین و گران قیمت ترین اقامت گاه های منطقه– رفت و ساعاتی بعد، بدون ملاقات مردمی، ماسال را ترک کرد!

http://8deynews.com/wp-content/uploads/2017/03/exterior-8.jpg

اینک با گذشت زمان تقریبی ۱ سال از این بازدید می‌توان قضاوتی مشخص از نتایج حضور وی و پیگیری مطالبات مردم ماسال داشت.

گودرزی در بازدید از استخر سرپوشیده سالن حجاب در پاسخ به خبرنگار ماسال نیوز که پرسیده بود چه هدیه ی ورزشی ای به مردم ماسال می دهید، گفت: تکمیل همین پروژه ورزشی هدیه من به مردم ماسال است و انشالله اعتباری برای تکمیل آن در نظر گرفته خواهد شد.

زمان اهدای این هدیه به مردم ماسال بسیار دیر شده است و پروژه استخر ماسال که در زمان بازدید بخش عمده ای از آن انجام شده بود، هنوز به اتمام نرسیده و برای رسیدن به مرحله بهره برداری نیاز به اعتبار دارد.

نتیجه بازدید وزیر ورزش از بیمارستان رسالت ماسال هم که نیاز به توضیح ندارد و مردم شاهد اسفناک ترین دوران این بیمارستان پس از بازدید نماینده دولت از آن بودند.

قریب به ۶ ماه مدیریت بدون رئیس و فرار بسیاری از متخصصان به خاطر عدم تخصیص اعتبار، تنها بخشی از وضعیت این بیمارستان پس از بازدید وزیر است.

اوضاع بیمارستان در سال گذشته به جایی رسید که زنان باردار ماسالی برای وضع حمل به صومعه سرا و رشت منتقل می‌شدند!

گودرزی همچنین برای شاندرمن به وعده ساخت چمن فوتبال بسنده کرد که آن هم عملی نشد و اعتراض شهردار شاندرمن را به دنبال داشت.

نظام عبدالحسین زاده ۱۰ خرداد ۹۵ در نشست فرمانداری ماسال اظهار داشت: آقای گودرزی که در سفر رییس جمهور به گیلان به عنوان نماینده ی دولت به شهرستان ماسال آمدند در همین سالن اجتماعات فرمانداری بعد از درخواست مکرر ما، قول دادند که در ساخت و احداث یک زمین چمن فوتبال در شهر شاندرمن به شهرداری کمک کنند.

 

وی افزود: متأسفانه در سفر آقای گودرزی به ماسال وعده ای ندادند و کار خاصی انجام ندادند و تنها یک قول دادند و آن قول هم عملی نشد. ما در دو نقطه از شهر زمین داریم و آمادگی داریم در این زمینه همکاری کنیم.

***

حال باید منتظر ماند و دید عواید سفر رئیس جمهور به گیلان در شرایطی که تاکنون حضور هیچ عضوی به نمایندگی از دولت در ماسال اعلام نشده، چه خواهد بود؟ همان «وعده های تبلیغاتی و اقامت در هتل» هم از ماسال دریغ خواهد شد؟

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه