از نصب بجا و شایسته پرده و بنر شما در تالش ممنونیم!!! + تصاویر

این روزها توی شهر تالش که قدم بزنی همه جا پرده ها و بنرهای اشخاص، اقوام، قومیت ها، افراد حقیقی، افراد حقوقی، سازمان ها اعم از دولتی – خصوصی- مردمی و کلی از این دست افراد رو می بینی.

از نصب بجا و شایسته پرده و بنر شما در تالش ممنونیم!!! + تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مریان خبر، تمام مطالب پیش رو برگرفته از واقعیت اما با زبان طنز می باشد. امیدواریم که کسی از دست ما دلخور نشه. به هر حال پیش پیش حلالمون کنید.

این روزها توی شهر تالش که قدم بزنی همه جا پرده ها و بنرهای اشخاص، اقوام، قومیت ها، افراد حقیقی، افراد حقوقی، سازمان ها اعم از دولتی – خصوصی- مردمی، بازاری ها، واحد های گوناگون صنفی، علاقه مندان به ورزش، فرهنگ، سیاست، هنر، سوپریه سر کوچمون، لبو فروشه محلمون و کلی از این دست افراد رو می بینی که رو در و دیوار و درخت و ساختمون های نیمه تمام و کاملا تمام و کلا مخروبه و کلا همه جا، پرچم زدن بالا.

 parde-talesh (1)

 تا به حال فکر کردی که بعد از چند هفته این همه پرده و بنر بعد از اینکه از روی در و دیوار شهر برداشته شد چی میشن؟ ما که نمیدونیم (البته یکم می تریسم بدونیم) شاید اونها که پرچم رو بالا می برند بهتر بدونن.

 parde-talesh (6)

 یا اصلا فکر کردی که برای برافراشتن این همه پرده و بنر چقدر هزینه شده. حالا اینا هیچی. ما که پول نداریم انتصاب بجا و شایسته بزنیم چی. چرا به فکر ما نیستند. مگه ما چه گناهی داریم آخه. ای کاش می شد یه وام کم بهره ای هم به ما که قشر مرحوم جامعه هستیم بدن تا شاید یه پرچم کوچولوی ما هم کنار دست بزرگای شهر بالا بره. درسته ما پول نداریم اما دل که داریم. بالاخره هرچی باشه ما هم جزئی از این شهریم با اجازه تون.

 parde-talesh (3)

 ولی خودمونیم حالا فرض اینکه به ما وام هم دادنو پرده هم تهیه شد حالا کجا بزنیم. ما که دیوارمون از همه کوتاه تره پس رو دیوار خودمون اصلا نمی تونیم حساب کنیم. بازم ای کاش یه خیری پیدا شه (البته از اون مدلش که پول نخواد) به ما یه دیوار بده. از همون دیوارای بلند که بعضی ها تو شهر واسه خودشون دارن شاید پرده ی ما هم دیده بشه.

 parde-talesh (39)

 اما گذشته از همه اینها خوش به حال پرده نویس ها و واحدهای مختلف تولید بنر که این چند روزه کارشون کلی سکه شده. البته با این امید که از شدت کار زیاد تبدیل به سکته نشه. شایدهم به جای این ای کاش گفتنها رفتیمو توی یه مغازه پرده نویسی مشغول به کار شدیم. خدا کنه اونجا دیگه احتیاج به پارتی و نامه نباشه وگرنه ما همچنان تو قشر بی دیوارای شهر می مونیم.

 parde-talesh (21)

به هر حال درد دل زیاده و حرف ها نا تموم. ما هم دیدیم کسی نیست شما رو تحویل بگیره لذا از نصب به جا و شایسته پرده و بنر شما همشهری عزیز خیلی ممنونیم و ممنونیم که با حرکاتتون شهرمون رو ناگهان زیبا می کنید!!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مهدی ازرشت
چقدرفرماتدارشونودوست دارندچقدرحرفشوگوش می کنندوبه درخواست چندروزقبلش درباره خودداری ازنصب پرده وبنراعتنامی کنند!
در حاشیه