آغوش وزرارت ارشاد برای همه باز است به جزء حزب اللهی ها

در کنار تابلوی آزادی برای ضدانقلابیون در دولت اعتدال گویا جزب اللهی ها و عناصر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی همچنان باید غریب باشند و چپ و راست مورد هجمه دولتمردان معتدل قرار بگیرند.

آغوش وزرارت ارشاد برای همه باز است به جزء حزب اللهی ها

به گزارش ۸دی نیوز و به نقل از صراط ،همزمان با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، تدابیر زیادی برای بازگشت ضدانقلابیون به کشور اتخاذ شد. هرچند این تدابیر در لفافه و آرام آرام اتخاذ گردید تا به جنبه تعادلی دولت اعتدال خدشه ای وارد نشود اما روحانی خیلی زود مشت خود را در مناظرات فرهنگی انتخاباتی باز کرد و با نام بردن از محمدرضا شجریان زمینه را برای بازگشت این خواننده فعال در فتنه ۸۸ مهیا نمود.

بازگشت شجریان به رسانه ملی به لطف روحانی

البته اظهارات روحانی در رابطه با شجریان به همین جا ختم نشد و وی در مستند دوم تبلیغاتی خود که در ۲۰ خردادماه ۹۲ پخش شد بار دیگر شجریان را به رسانه ملی باز گرداند. روحانی در این مستند تبلیغاتی گفت: «من هم صدای شجریان را دوست دارم و هم آهنگ های او را گوش می دهم» و این اظهارات آغازی بود بر بازگشت خواننده ای که تصاویرش با مجریان بی بی سی فارسی و رسانه های ضدانقلاب مدتی نقل محافل خبری بود.

شجریان به کشور بازگشت و در چند همایش یادبود اساتید موسیقی نیز شرکت نمود و به نوعی تابوی بازگشت به عرصه هنر پس از فعالیت سیاسی را شکست.

بازیگر حامی فتنه۸۸ به تئاتر بازگشت

پس از بازگشت شجریان به کشور چندی پیش خبر بازگشت رامین پرچمی بازیگر سینما و تلویزیون که در ایام فتنه۸۸ بازداشت و زندانی بود نیز به عرصه تئاتر منتشر شد. خبری که واکنش بسیاری از اهالی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را برانگیخت.

پرچمی برای نمایشخوانی «عاقبت عاشق سینه چاک» با همکاری سه بازیگر زن به عرصه تئاتر بازگشت و این دومین اقدام معتدل دولت اعتدال در بازگرداندن فعالین هنری سیاست زده به کشور بود.

مجوز انتشار آلبوم خواننده لس آنجلسی در خیابان های تهران!

گویا فعالیت های ضدفرهنگی دولت تدبیر و امید را پایانی نیست؛ چراکه انتشار آلبوم دهاتی شادمهر عقیلی خواننده لس آنجلسی که پس از مهاجرت به کانادا و آمریکا از هیچ تلاشی برای تخریب چهره جمهوری اسلامی در عرصه موسیقی دریغ نکرد، گام بعدی دولت راستگویان در جهت جذب حداکثری بود!

این خواننده موسیقی پاپ در روزهای دور از ایران با دو آهنگ «رویای ما» و «یه دختر» که به صورت مشترک با خواننده فراری ابی اجرا شده بود، عملا نظرات خود را از لحاظ سیاسی نیز به رخ مردم ایران کشید و مخالفت های خود را با نظام مقدس جمهوری اسلامی علنی تر از گذشته کرد.

اما «دهاتی» یکی از آلبوم های عقیلی بود که اردیبهشت ماه سال۷۸ توسط شرکت فرهنگی هنری «فارس نوا» منتشر شد. شرکت پخش کننده آلبوم دهاتی برای گرفتن مجوز با موانعی از سوی وزارت ارشاد دولت خاتمی روبرو شد به طوری که شادمهر بارها مجبور شد ترانه‌های این کار را بازخوانی و اصلاح کند.

تذکر و توقیف در کمین رسانه های حزب اللهی

در کنار تابلوی آزادی برای ضدانقلابیون در دولت اعتدال گویا جزب اللهی ها و عناصر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی همچنان باید غریب باشند و چپ و راست مورد هجمه دولتمردان معتدل قرار بگیرند.

از شجریان حمایت می شود، یالثارت توقیف. پرچمی و عقیلی به هنر باز می گردند و «۹ دی» و «وطن امروز» تذکر می گیرند و این است شیوه فرهنگی دولت تدبیر و امید.

از سوی دیگر اظهارات عجیب وزیر ارشاد در رابطه با ممیزی کتاب و صدای تکخوانی زنها می تواند موید این نظریه باشد که گویا آغوش وزارت ارشاد دولت تدبیر و امید برای همه باز است به غیر از حزب اللهی ها!

وقتی رئیس دولت صراحتا اعلام می کند که از کارت زردهای مجلس نگران نیست، به خوبی می توان به شیوه تعاملی دولت با مجلس پی برد. اظهاراتی که واکنش دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس را نیز در پی داشت و حسینی صراحتا متذکر شد که این اظهارات را دهن کجی دولت به مجلس می داند.

در پایان باید متذکر شد که جامعه حزب اللهی خود را برای خبرهای خوش در عرصه هنر و موسیقی آماده کند چرا که از این دولت بعید بنظر نمی رسد با سوء تعبیر از «جذب حداکثری و دفع حداقلی» به دنبال بازگشت بازیگران و خواننده های فراری پیش از انقلاب به ایران نیز باشند.

اگر به برگزاری کنسرت فلان خواننده لس آنجلسی بعنوان دستاورد دولت اعتدال در گزارش عملکرد آقای روحانی نیز اشاره شد نباید تعجب کرد چرا که گویا آقای معتدل به سمت عده ای غش کرده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه