در تعطیلات نوروز؛

بیش از ۳۵ میلیون لیتر بنزین در گیلان مصرف شد

۳۵ میلیون و ۳۹۸ هزار لیتر بنزین طی تعطیلات نوروزی ۹۶ در گیلان مصرف شد.

بیش از ۳۵ میلیون لیتر بنزین در گیلان مصرف شد

به گزارش ۸دی، به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان، از ۲۵ اسفند سال ۹۵ تا ۶ فروردین ماه جاری مجموعاً ۳۵ میلیون و ۳۹۸ هزار لیتر بنزین در این استان مصرف شد که بیشترین مصرف مربوط به روز یکم فروردین و معادل چهار میلیون و ۳۴۰ هزار لیتر است.

بیشترین میزان مصرف بنزین معمولی مربوط به ناحیه مرکزی رشت، شفت و دیگر توابع با ۱۲ میلیون و ۳۴۷ هزار لیتر و پس از آن ناحیه لاهیجان، آستانه‌اشرفیه، لنگرود و سیاهکل با هفت میلیون و ۳۳۵ هزار لیتر بوده و در این مدت دو میلیون و ۳۲۲ هزار لیتر بنزین سوپر، هفت  میلیون و ۴۷۰ هزار لیتر نفت‌گاز و یک میلیون و ۳۷۳ هزار لیتر نفت سفید در گیلان توزیع شده است.

ارسال ۱۹ میلیون و ۷۶۵ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی شامل ۱۴ میلیون و ۳۹۷ هزار لیتر بنزین معمولی، دو میلیون و ۹۶۵ هزار لیتر نفت‌گاز و دو میلیون و ۴۰۳ هزار لیتر نفت سفید به مناطق همجوار نیز ازجمله فعالیت‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان در ایام تعطیلات نوروزی ۹۶ است.

شهرستان‌هایی که در ۱۱ روز ابتدای سال جدید از منطقه گیلان دریافت فرآورده نفتی داشته‌اند شامل چالوس، تنکابن، رامسر، زنجان، قزوین و اردبیل بوده که در این بین تنکابن با چهار میلیون و ۶۱۴ هزار لیتر بیشترین مقدار بنزین و چالوس با یک میلیون و ۹۳۶ هزار لیتر بیشترین مقدار نفت گاز را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه