خدایگانی پس از انصراف از ثبت نام؛

خدمت به مردم لاهیجان بزرگترین سعادت بود که نصیبم شد

خدایگانی گفت:امروز کار شورایی کار تیمی است و مردم میتوانند افراد با تجربه همچنین جوانان متخصص و متعهد و دلسوز را حمایت کنند.

خدمت به مردم لاهیجان بزرگترین سعادت بود که نصیبم شد

به گزارش ۸دی، به نقل از «لاهیجان»، خدایگانی که بیش یک دهه فعالیت شورایی در لاهیجان و شورای استان در کارنامه دارد ضمن ابراز تشکر و قدردانی از همه شهروندان فهیم لاهیجانی در گفتگویی به خبرنگار سایه گفت: مردم فهیم لاهیجانی لایق بهترینها هستند و ازینکه چند دوره سعادت خدمتگزاری به آنها را داشتم خداوند بزرگ را شاکرم.
خدایگانی افزود: الحمدلله امروز شاهد رشد و پیشرفت و توسعه یافته شهر همیشه توریستی لاهیجان هستم واین موفقیت میسر نبود مگر با وفاق و همدلی همه اعضای محترم شورا با یکدیگر و دیگر مسئولان که امیدوارم همیشه لاهیجانی زیبا با مردمانی سربلند داشته باشیم.
وی ضمن قدردانی از مردم لاهیجان گفت: در طی ساعت های پایانی وقتی بسیاری از شهروندان از عدم ثبت نام بنده مطلع شدند تماسهای زیادی گرفته شد که این امر نشان از محبت و علاقه عزیزان بوده و بنده حقیر را شرمنده خود کردند.
رییس شورای شهر لاهیجان از شهروندان همیشه در صحنه گفت: امروز کار شورایی کار تیمی است و مردم میتوانند افراد با تجربه همچنین جوانان متخصص و متعهد و دلسوز را مورد لطف و حمایت خود قرار دهند چرا که تغییر تفکرات شورایی که سبب توسعه و پیشرفت یک شهر شود میتواند شهری زیبا توسعه یافته ای را به ارمغان بیاورد.
وی با بیان این مطلب که با اعتماد به جوانان متعهد و نخبه شهر لاهیجان میتوانیم بهترین گزینه برای شورا انتخاب کنیم اظهار داشت: امروز کار شورایی کار تیمی میباشد که مردم فهیم لاهیجان در طی سالهای اخیر نشان داده اند شورایی را انتخاب میکنند تا دلسوز شهر و مردم بوده و جز تلاش صادقانه و شبانه روزی فکری دیگر نداشته باشد.
وی در پایان ضمن آرزوی لاهیجانی سرسبز و خرم با سلامتی و رونق اقتصادی برای مردمانی غیورخاطرنشان ساخت: اگر چه در دوره آینده در شورا حضور ندارم اما جهت خدمت کردن به مردم از تلاشم کاسته نخواهد شد چرا که در طی سالهای اخیر خدمت به مردم لاهیجان بزرگترین سعادتی بود که خداوند نصیبم کرده بود.

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه