امام جمعه تالش در گفتگو با 8دی:

تکیه بر توان داخلی راه دستیابی به اقتصاد مقاوتی است/ نباید منتظر سرمایه گذار خارجی بود

امام جمعه تالش ضمن تاکید بر توان داخل مبنی بر تحقق شعار سال جاری گفت: نباید منتظر شرکت های سرمایه گذار خارجی ماند و چشم دوخت.

تکیه بر توان داخلی راه دستیابی به اقتصاد مقاوتی است/ نباید منتظر سرمایه گذار خارجی بود

 حجت الاسلام و المسلمین حسین انصاری در گفتگو با خبرنگار ۸دی ضمن تبریک سال نو و با انتقاد از اینکه همچنان تا تحقق اقتصاد پویا در کشور فاصله وجود دارد، اظهار داشت: دولت سال گذشته با وجود اینکه تلاش کرد تا شعار سال تحقق پیدا کند به نظر می رسد تلاش ها کافی نبوده است.

وی با بیان اینکه راه های زیادی برای شکوفایی اقتصاد کشور وجود دارد، افزود: امسال نیز شعار سال با محور اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است و در این راستا کارهای زیادی می توان انجام داد.

امام جمعه تالش در ادامه گفت: مهمترین اقدامی که می توان برای تحقق شعار سال انجام داد این است که چشم امید به بیرون نداشته باشیم.

حجت الاسلام انصاری ضمن تاکید بر توان داخلی و استعدادهای جوانان ایرانی اظهار کرد: اگر ما به توانی هایی که خودمان داریم تکیه کنیم و به مهارت های جوانان داخل چشم بدوزیم و امکانات شغلی در اختیارشان قرار دهیم یقینا از گذشته بهتر عمل خواهیم کرد و اشتغال و تولید رونق خواهد گرفت.

وی با اشاره به عدم تحقق اهداف از پیش تعیین شده در راستای شعار سال پیشین، متذکر شد: بسیاری از کارهایی که سال گذشته باید صورت می گرفت اما انجام نشده با میدان دادن به جوانها و فراهم کردن حداقل ها دستیافتنی خواهد شد.

امام جمعه تالش با تاکید بر این نکته که نباید منتظر شرکت های سرمایه گذاری خارجی بود، تصریح کرد: ما نباید به بیگانگان و دیگران چشم بدوزیم که بیایند و در داخل کشور برایمان سرمایه گذاری و شغل ایجاد کنند تا چرخه اقتصادی بچرخد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه