مسئول قرارگاه فرهنگی جهادی فاطر خبر داد:

اعزام ۳۰ دانشجوی غرب گیلانی به اردوهای جهادی در ایام نوروز

مسئول قرارگاه فرهنگی جهادی فاطر دانشگاه های تالش و آستارا از اعزام ۳۰ دانشجوی غرب گیلانی به اردوهای جهادی در ایام نوروز خبر داد.

اعزام ۳۰ دانشجوی غرب گیلانی به اردوهای جهادی در ایام نوروز

به گزارش ۸دی، به نقل از مریان خبر ،  محرومیت زدایی در مناطق محروم، ارتقاء مشارکت روستاییان در ساخت روستا و کاهش هزینه های دولت و مردم برای آبادانی روستاها را از جمله اهداف اردوهای جهادی می باشد.

و حالا در ایام نوروز که اکثراً به فکر مهمانی و گشت و گذارهستند، تعدادی از دانشجوها به فکر خدمت به مردم می باشند.

مصطفی امیریان مسئول قرارگاه فرهنگی جهادی فاطر دانشگاه های تالش و آستارا در باره برگزاری اردوی جهادی در ایام نوروز در شهرستان تالش گفت: اعزام این گروه ۳۰ نفر از دانشجویان دانشگاه های غرب گیلان می باشد که برای همیاری برای ساخت خانه محروم وانجام کار های فرهنگی در منطقه می باشد.

photo_2017-03-27_13-02-56
وی در مورد برنامه های آینده این قرار گاه گفت: فعالیت گسترده در تابستان ۹۶ و اجرای چند پروژه عمرانی در منطقه تالش می باشد.

امیریان درباره حمایت مسئولین شهرستان از اردوی های جهادی گفت: تشکر ویژه از حوزه بسیج خطبه سرا داریم و همچنین از حمایت های بی دریق و شبانه روزی سازمان بسیج دانشجوی استان کیلان تشکر می کنم .

مسئول قرارگاه فرهنگی جهادی فاطر دانشگاه های تالش و آستارا  در مورد کارهای قبلی این قرارگاه گفت : پروژه ساخت خانه محروم در حویق بود که از صفر تا ۱۰۰ انجام شده ، تحویل داده شده و مورد استفاده قرار گرفته است.

وی در پایان گفت: بر دستان جهاد گران نوروزی که از تفریح و گردش خود در ایام عید کاسته اند و وقت خور را برای جهاد و خدمت به محرومین صرف می کنند بوسه می زنم .

فاطر (1)

فاطر (3)

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه