فرمانده پلیس راه استان گیلان:

محور اسالم به خلخال مسدود است/ ترافیک پرحجم در سایر محورهای استان گیلان

فرمانده پلیس راه استان گیلان گفت: در حال حاضر محور اسالم به خلخال به‌دلیل بارش برف مسدود است.

محور اسالم به خلخال مسدود است/ ترافیک پرحجم در سایر محورهای استان گیلان

به گزارش ۸دی، سرهنگ حسین محمدپور در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اینکه در حال حاضر محورهای اصلی و شریانی گیلان شاهد ترافیک پر حجمی هستند اظهار داشت: محورهای جنوبی استان در منطقه رودبار به منجیل شاهد حجم گسترده ورود مسافر است.

فرمانده پلیس راه گیلان با بیان اینکه حجم ترافیک در محور رشت به لاهیجان قابل توجه است تصریح کرد: تمامی محورهای استان به غیر از محور اسالم به خلخال در گیلان باز است و تردد در این محورها به‌درستی انجام می‌شود.

محمدپور با تاکید بر اینکه محور اسالم به خلخال  به‌دلیل بارش برف مسدود است بیان داشت: با تلاش گسترده ماموران پلیس تاکنون حادثه غیرقابل کنترلی در محورهای گیلان رخ نداده است.

وی با بیان اینکه مسافران برای بازگشت، سفرهای خود را تقسیم بندی کنند و ساعات اولیه صبح را برای مسافرت انتخاب کنند افزود: توصیه می‌شود رانندگان با رعایت قوانین و مقرارات رانندگی و عدم رانندگی در زمان خواب آلودگی سفر خوبی را برای خود به ارمغان آورند.

فرمانده پلیس راه استان گیلان با تاکید بر اینکه نوروز امسال شاهد افزایش ۲۸ درصدی ورود مسافر در گیلان بودیم اظهار داشت: تصادفات فوتی نوروز امسال در گیلان نسبت به سال گذشته ۳۶ درصد کاهش داشته است.

محمدپور با بیان اینکه تصادفات جرحی در ایام نوروز ۹۶ نسبت به سال گذشته ۱۵ الی ۲۰ درصد افزایش داشته است خاطرنشان کرد: امسال آمار تلفات فوتی ناشی از حوادث جاده‌ای در صحنه ۵۰ درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه