معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان :

علت مرگ جانشین فرماندهی بخش حویق تالش در دست بررسی است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: علت مرگ سروان “مسعود سرمست شاددهی” جانشین فرماندهی حویق تالش در دست بررسی است.

علت مرگ جانشین فرماندهی بخش حویق تالش در دست بررسی است

به گزارش ۸دی، سرهنگ “محمدرضاجعفری خیرخواه” صبح امروز در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:‌ ماموران مرزبانی در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر نگهداری و فروش مواد مخدر در یکی از روستاهای بخش حویق تالش، در محل  مورد نظرحاضر شده و با توجه به پیچیدگی ماموریت از عوامل انتظامی منطقه درخواست کمک می کنند.

وی با بیان اینکه با حضور ماموران انتظامی یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر می شود، افزود: سروان مسعود سرمست شاددهی بعد از اتمام ماموریت با حضور در داخل خودرو احساس ناراحتی نموده و بلافاصله جهت مداوا به بیمارستان منتقل می شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه متاسفانه مداوا بر روی جانشین فرماندهی بخش حویق شهرستان تالش مثمر ثمر واقع نشده و وی فوت می کند، بیان داشت: علت مرگ سروان مسعود سرمست شاددهی در دست بررسی و منوط به اعلام پزشکی قانونی است که به محض حصول نتیجه متعاقبا از طریق مبادی رسمی  اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با اعلام اینکه اطلاع رسانی معاونت اجتماعی، تنها منبع موثق برای انتشار اخبار پلیس است، از رسانه‌ها و مردم خواست با پرهیز از دامن زدن به شایعات و گسترش دادن اخبار کذب، از ملتهب کردن فضای جامعه و ایجاد جو ناامنی خودداری کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه