عضو شورای اصلاح طلبان گیلان:

ورودم به انتخابات تکلیفی از سوی بزرگان کشور و استان بود/ خوش نداشتم تجربیاتم زیر خاک برود

عضو شورای اصلاح طلبان گیلان گفت: ورودم به انتخابات به معنی این نیست که دغدغه خوب عمل نکردن شورا و شهرداری را داشته باشم.

ورودم به انتخابات تکلیفی از سوی بزرگان کشور و استان بود/ خوش نداشتم تجربیاتم زیر خاک برود

به گزارش ۸دی، احمد رمضانپور نرگسی در گفتگو با کاسپین از رشت در اولین اظهارات خود بعد از ثبت نام در انتخابات شورای شهر رشت با بیان اینکه اصلا بنای ورود به این عرصه را نداشتم، اظهار کرد: سالیان سال بود که بعد از نمایندگی مجلس توفیق ادامه کار در مجلس را نداشتم اما دیدار با مردم به تناسب توانایی خود از برنامه های ویژه ام بود و طی این ۱۲ ، ۱۳ سال در دفترم ملاقات مردمی داشته و دارم.

وی افزود: با وجود تأکیدات دوستان ترجیح می دادم وارد عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی نشوم تامردم فکر نکنند که این دیدارها به خاطر موقعیتی است که می خواهم در ایام انتخابات کاری بکنم.

عضو شورای اصلاح طلبان گیلان با اشاره به این مطلب که نخواستم با ورود به انتخابات مجلس شورای اسلامی هزینه ای برای نظام جمهوری اسلامی ایجاد کنم، اضافه کرد: بنا به تکلیفی که بزرگان در کشور و دوستان ما در مرکز استان داشتند مقاومتم برای عدم ورود به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شکست.

رمضانپور با بیان این نکته که علی رغم میل باطنی به مسافرت چهار، پنج روزه رفتم تا از این فشار ها و تاکیداتی که از دوسه ماه قبل از سوی دوستان، جوانان و السابقون نظام و انقلاب بود به دور باشم، افزود: مردم فکر نکنند آمدنم بخاطر خودم است، دوستان تأکید کردند و مقاومتم شکست.

عضو شورای اصلاح طلبان گیلان ادامه داد: ورودم به انتخابات به معنی این نیست که دغدغه خوب عمل نکردن شورای اسلامی شهر و شهرداری را داشته باشم زیرا  همیشه سعی کرده ام قسمت پر لیوان را ببینم.

رمضانپور با اشاره به این نکته که اعتقاد دارم شورای اسلامی شهر اگر هم هیچ کاری نکند خوش رفتاری با مردم بزرگترین کار است، تصریح کرد: خوش رفتاری با مردم یک اصل مهم است.

عضو شورای اصلاح طلبان گیلان با بیان این مطلب که خدمات خوبی هم از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر در رشت انجام شده است، تصریح کرد: ممکن است که نقدهای دلسوزانه جهت پیشرفت کار وجود داشته باشد.

رمضانپور با تأکید براینکه ورودم به انتخابات تکلیفی از سوی بزرگان کشور و استان بود که بر بنده جهت ورود به عرصه انتخابات داشتند، اضافه کرد:  به همین خاطر وارد عرصه انتخابات شدم.

عضو شورای اصلاح طلبان گیلان با بیان این نکته که بنده خودم سالها شهردار رشت بودم، تصریح کرد: سالها در شهرهای مختلف فرماندار بودم و دو دوره نماینده مردم در مجلس بودم و همه این تجربیات را از سفره انقلاب اسلامی و مردم بدست آوردم.

رمضانپور در خاتمه اظهار کرد: خوش نداشتم این تجربیات زیر خاک برود و دوست نداشتم از این تجربیات در راستا ادامه خدمت به مردم استفاده نشود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه