عیدانه‌ ای به شیرینی لبخند؛

حضور جهادگران گیلانی مرحمی بر دل محرومان خوزستان شد + تصاویر

حضور جهادگران گیلانی مرحمی بر دل محرومان منطقه شاخ کوپال خوزستان شد که عیدانه ای به شیرینی لبخند به مردم هدیه دادند.

حضور جهادگران گیلانی مرحمی بر دل محرومان خوزستان شد + تصاویر

به گزارش ۸دی، به نقل از واران نیوز؛ بهار برای بعضی آدم ها عمیق تر از کنار هفت سین نشستن و در جمع خانواده ماندن است و خوش می دارند بهترین لحظات عمر خویش را برای خدمات رسانی به مردمی بگذرانند که تبعیض مسئولان چهره محرومیت را بر صورتشان نشانده است.

 

جوانانی که از آسایش و رفاه شهری خود برای خدمت به محرومین واقعی جامعه چشم پوشی کرده بودند و با لمس زندگی سخت در روستاها، تنها به دنبال نشاندن لبخند شادی بر دل مستمندی بودند.

 

اعضای اردوی جهادی«یسری» را بیشتر جوانانی تشکیل می دادندکه در اوج جوانی، البته نه آن جوانی عامه پسند بلکه جوانی ای که با ایمان و اراده درآمیخته است، راه تفریح و تفرج را بر خود بسته و کمر همت به خدمت به محرومین در دورترین نقاط را بستند.

 

روستای شاخ کوپال؛ این روزها ورد زبان بیش از ۵۰جوان گیلانی شده است ، جوانانی که بهترین روزهای خود را در کنار مردمان مهربان و شیرین زبان این روستای محروم خوزستان گذراندند، با غمهایشان غمگین شدند و با خنده هایشان لبخند را بر لب آوردند.

 

کودکی که مدرسه می خواست، پیرمردی که خانه می‌ خواست، پیر زنی که امکانات شهری برا ی جوانان روستا می خواست و خانواده بی سرپرستی که خانه ای بدون ترک و چک چک باران می خواست، همه در گروی تلاش و از خودگذشتگی جوانانی بود که از نوروز خود گذشتند تا روز نویی برای محرومان جان بگیرد.

 

جوانان جهادگر گیلانی گروه یسری هر قطره عرقی که در هنگام خدمت به محرومین می ریختند شوق و علاقه بیشتری برای ادامه کار در وجودشان ایجاد می شد و با علاقه بیشتری کارها را دنبال می کردند، زیرا نشاندن لبخند بر لب های محرومین برایشان از هر چیزی شیرین تر بود.

 

جوانانی که وارد معرکه اردوهای جهادی شدند، پای در راه شهدایی گذاشتند که در دوران دفاع مقدس جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته و سپر بلا و آزادی همنوعان خویش کردند.

 

در دوره ای جوانان غیور کشور جان بر کف نهاده با دست خالی به مقابله با دنیای کفر و زور و تزویر پرداختند و امروز جوانانی با اقتداء به همان غیورمردان، در قالب اردوی جهادی یسری پای در رکاب سازندگی و آبادانی منطقه محروم خوزستان گذاشته و عزم و جهاد دیگری را آغاز کردند.

 

جهادگران گروه یسری گیلان؛ از ۲۶ اسفند راهی روستای شاخ کوپال خوزستان شدند و تا سوم فروردین به خدمات رسانی در این روستا پرداختند که در ۹ منزل مسکونی ۲۱ پروژه را به بهره برداری رساندند/به قلم مائده فلاحتکار ضیابری

انتهای پیام/

 

,hvhk kd,c

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه