عضو شورای شهر رشت:

شورای شهر چهارم از سالم ترین شوراها در رشت بود/ در دوره جدید اتفاقات بهتری را رقم می زنیم

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: شورای چهارم، شورایی سالم و برگرفته از رأی اعتماد مردم بود.

شورای شهر چهارم از سالم ترین شوراها در رشت بود/ در دوره جدید اتفاقات بهتری را رقم می زنیم

به گزارش ۸دی، امیر حسین علوی در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» در مورد انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: اولین هدف از ورود به عرصه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خدمت به مردم و کشور است.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: ما هم بر اساس همین معیار و انگیزه و تجربه ای که از حضور در شورای اسلامی دوره چهارم اندوخته ایم وارد عرصه انتخابات شدیم.

عضو شورای شهر رشت با تأکید بر اینکه به عنوان کاندیدای دوره پنجم شورای اسلامی شهر وارد کارزار انتخابات شدیم، اضافه کرد: با تجربه حضور در شورای چهارم، اتفاقات بهتری را به کمک خداوند متعال رقم می زنیم.

علوی افزود: مدد الهی و اعتماد مردم در این راستا کمک حال ما خواهد بود تا بتوانیم در عرصه انتخابات شوراها بار دیگر با افتخار نماینده مردم در شورای اسلامی رشت باشیم.

وی ادامه با اشاره به ارزیابی عملکرد شورای چهارم، گفت: باید در ارزیابی عملکرد شورای اسلامی شهر رشت در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و شهری جداگانه کارنامه شورای چهارم را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تأکید براینکه شورای چهارم، شورایی سالم و برگرفته از رأی اعتماد مردم بود، اظهار کرد: جوانان متخصص و در مجموع اعضاء شورای اسلامی شهر رشت از سالم ترین شوراها در رشت بودند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه