مدیرکل راهداری گیلان:

۷۲۸ هزار وسیله نقلیه از ابتدای تعطیلات تاکنون وارد استان گیلان شده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون تعداد ۷۲۸ هزار و ۵۸۹ وسیله نقلیه وارد استان شده است.

۷۲۸ هزار وسیله نقلیه از ابتدای تعطیلات تاکنون وارد استان گیلان شده است

به گزارش ۸دی، محمدرضا نازک کار در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: براساس آخرین آمار دریافتی از ۳۷ دستگاه تردد شمار استان گیلان از ابتدای طرح نوروزی تعداد ۱۲ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۷۳۸ وسیله نقلیه در استان تردد داشته که محور امام‌زاده هاشم-رشت با ۴۳۵ هزار و ۵۴۳ وسیله، پرترددترین محور استان بوده است.

وی گفت: از نظر آمار ورودی و خروجی، در این مدت تعداد ۷۲۸ هزار و ۵۸۹ وسیله نقلیه وارد استان شده و ۵۶۹ هزار و ۳۳۹ وسیله نقلیه از استان خارج شده است که در مقایسه با سال گذشته ۱۳ درصد رشد در ورود و ۱۸ درصد رشد در خروج از استان را شاهد بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان افزود: بیشترین میزان ورودی از طریق محور آزادراه قزوین-لوشان با میزان تردد ۳۴۲ هزار و ۱۰۸ وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر-چابکسر با میزان تردد ۲۳۷ هزار و ۹۳۹ وسیله نقلیه بوده است.

نازک کار با بیان اینکه در این مدت، متوسط سرعت وسایل نقلیه، ۷۶ کیلومتر بر ساعت بوده است خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی، استان گیلان از نظر نرخ جریان تردد پنجمین استان پرتردد کشور بوده است.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۶ هزار و ۵۵۹ وسیله نقلیه وارد استان و ۸۰ هزار و ۱۹۵ وسیله نقلیه از استان خارج شده است که بیشترین میزان ورودی از طریق محور رامسر-چابکسر با میزان تردد ۳۲ هزار و ۷۴ وسیله نقلیه و پس از آن محور آزادراه قزوین-لوشان با میزان تردد ۳۰ هزار و ۳۱ وسیله نقلیه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان افزود: در محور رامسر-چابکسر در ۲۴ ساعت گذشته ساعات اوج تردد بین ساعات ۱۳ الی ۱۴ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صبح انجام شده است و در محور آزادراه قزوین-لوشان در ۲۴ ساعت گذشته اوج تردد بین ساعات ۱۳ الی ۱۴ و کمترین میزان تردد بین ساعات ۵ الی ۶ بامداد بوده است.

نازک کار گفت: بر اساس آخرین آمار دریافتی از ۳۷ دستگاه ترددشمار در استان، در ۲۴ ساعت گذشته محور لاهیجان-آستانه با ۴۳ هزار و ۷۹۴ وسیله، پرترددترین محور استان و پس از آن محور آستانه-لاهیجان با ۴۳۰ هزار و ۶۸۷ وسیله در رتبه دوم از نظر میزان تردد در استان قرار داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان خاطرنشان کرد: ساعات اوج تردد در ۲۴ ساعت گذشته در کل محورهای استان بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات۵ الی ۶ صبح انجام شده است.

وی با بیان اینکه متوسط سرعت وسایل نقلیه در ساعت اوج ۲۴ ساعت گذشته، ۷۶ کیلومتر بر ساعت بوده است اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته استان گیلان از نظر نرخ جریان تردد چپنجمین استان پرتردد کشور بوده است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه