عضو مجلس خبرگان رهبری:

برخی از خواص به فکر فراموشی فتنه بزرگ ۸۸ هستند/عده ای فقط از یک صندوق ۸ هزار میلیارد خوردند

پروایی گفت: برخی خواص هنوز هم اعتقادی به فتنه ۸۸ ندارند و از آن به‌عنوان یک حادثه کوچک یاد می‌کنند و به فکر فراموشی آن هستند.

برخی از خواص به فکر فراموشی فتنه بزرگ ۸۸ هستند/عده ای فقط از یک صندوق ۸ هزار میلیارد خوردند

به گزارش ۸دی به نقل از لنگرخبر، آیت الله احمد پروایی دیروز در یادواره شهدای روستای فتیده شهرستان لنگرود با اشاره به نام‌گذاری شعار سال توسط امام خامنه‌ای، گفت: مشکلات اقتصادی کشور بارونق اقتصادی و تلاش و نظارت مسئولین و نمایندگان مجلس قابل‌حل است و چیز غیرممکنی وجود ندارد.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر برگزاری یادواره‌های شهدا، اظهار کرد: آنچه در یادواره‌ها باید موردعنایت و توجه قرار گیرد توجه به سیره عملی شهدا و عمل به وصایای آنان است.

 

وی بابیان اینکه شهدا انقلاب همان مسیر امام حسین (ع) را رفتند، افزود: در ظاهر دشمن در جنگ با ایران برای تصرف بود و شهدا نیز برای تمامیت عرضی و محفوظ نگه‌داشتن مرزهای کشور ایران عازم جبهه‌های دفاع مقدس شدند ولی باطن دشمن نابودی انقلاب اسلامی و محو آن بود که شهدا با بصیرت به‌موقع وارد عرصه نبرد شدند و دشمن را بیرون راندند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: انقلاب اسلامی در قلب‌های مردم گره‌خورده و مستحکم است و پشتیبانی مردم از دین و ولایت‌فقیه باعث شد که ایران در برابر تمام هجمه‌های ابرقدرت‌ها ایستادگی کند.

 

آیت الله پروایی بابیان اینکه مردم باجان و مال خود از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند، گفت: بصیرت و اقدام به هنگام مردم در سال ۸۸ نیز موجب شد تا یک‌بار دیگر قدرت و پایداری انقلاب و پشتیبانی مردم از ولایت‌فقیه به رخ کشورهای استکباری و توطئه‌گر کشیده شود.

 

وی با اشاره به فرمایشات امام خامنه‌ای در خصوص فتنه ۸۸ و ماجرای دیکته شده استکبار، تصریح کرد: برخی از خواص هنوز هم اعتقادی به فتنه ۸۸ ندارند و از آن به‌عنوان یک حادثه کوچک یاد می‌کنند و به فکر عبور و فراموشی فتنه بزرگ ۸۸ هستند.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه شهدای سفره انقلاب را برای حاکم شدن ارزش‌ها پهن کردند، افزود: مسئولین باید خادم ملت باشند نه اینکه در برابر مردم احساس غرور و بزرگی کنند.

 

آیت الله پروایی حضور مردم درصحنه انتخابات را نمایش عظمت ملی دانست و عنوان کرد: مردم باید متوجه باشند که در انتخابات به چه کسانی رأی و سرنوشت کشور را به چه افرادی می‌سپارند.

 

وی بابیان اینکه برخی چند میلیارد هزینه می‌کنند تا در انتخابات پیروز شوند که این کار به‌دوراز اخلاق شرعی و قانونی است، عنوان کرد: متأسفانه برخی از نمایندگان مسیر قانونی مجلس را به حاشیه بردند و حتی پروژه‌های آسفالت شهرداری‌ها را به نام خود اعلام می‌کنند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: ما چون به وظایف خود به‌خوبی عمل نکردیم با مشکلاتی در کشور روبرو هستیم.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ساده‌زیست شهدا و امام شهدا، اظهار کرد: در برخی سفرهای مسئولین هزینه‌های آن‌چنانی انجام می‌شود که اکثر آن برای خوراک آنان است این در حالی است که افراد زیادی به نان شب خود محتاج هستند.

 

وی افزود: جوان برای دریافت وام ازدواج یا اشتغال باید از هزار خان بگذرد تا شاید نوبت به دریافت وام برسد که آن‌وقت نیز اعلام می‌کنند بودجه وجود ندارد ولی عده ای فقط از یک صندوق ۸ هزار میلیارد را خوردند.

 

آیت الله پروایی تأکید کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا لازم است و صرفاً برگزاری آن کافی نیست، فقط نباید با زبان مردم را به دین و انقلاب دعوت کنیم، مردم و مسئولین باید اقدام عملی داشته باشند.

انتهای پیام/

gk’vkd,c

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه