فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه:

هیئت نظارت بر انتخابات در آستانه‌اشرفیه فارغ از خطوط سیاسی فعالیت می‌کنند

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه گفت: هیئت نظارت بر انتخابات در آستانه‌اشرفیه فارغ از خطوط سیاسی فعالیت می‌کنند.

هیئت نظارت بر انتخابات در آستانه‌اشرفیه فارغ از خطوط سیاسی فعالیت می‌کنند

به گزارش ۸دی، به نقل از آستان‌خبر؛ رحیم حیدری گلرودباری  در نشست مشترک با هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای استان گیلان در محل فرمانداری شهرستان آستانه‌اشرفیه اظهار داشت: هیئت نظارت بر انتخابات در آستانه‌اشرفیه فارغ از خطوط سیاسی به دنبال اجرای قانون و احقاق حقوق مردم است.

وی بابیان اینکه میزان استقبال کاندیداهای ثبت‌نامی در شهرستان نشان‌دهنده فضای خوب موجود در شهرستان است گفت: در شهرستان آستانه‌اشرفیه حتی در روستاهایی که شورا نداشتیم در این دوره داوطلبانی برای حضور ثبت‌نام کرده‌اند.

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه شورای تأمین این شهرستان نیز علی‌رغم داشتن اختلاف‌نظر، همواره پای مصوبات شورای تأمین ایستاده‌اند افزود: رضایت کاندیدای مجلس شورای اسلامی در انتخابات اسفند سال ۱۳۹۴ مصداق تعامل  و عملکرد خوب ستاد انتخابات شهرستان با کاندیداهاست.

مسئول هیئت نظارت در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در گیلان نیز در این نشست اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات و اجرای مر قانون از اهداف اصلی هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا است.

وی بابیان اینکه کار نظارت کار سنگینی است گفت: من مطمئن هستم که با حضور حداکثر مردم و رعایت عدالت و انصاف شرایطی مهیا خواهد شد که انتخابات پرشور و گرمی را داشته باشیم.

در ادامه احمد آقایی دبیر هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای استان به تجارب ۳۵ ساله خود در امر برگزاری انتخابات اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد که با پای‌کار آمدن همه دوستان و با تعاملی که بین هیئت نظارت و اجرایی وجود دارد انتخابات امسال یک انتخابات بی‌نظیر ازلحاظ مشارکت مردم باشد.

بازدید از روند اجرای ثبت‌نام کاندیدای شهر و روستا در آستانه‌اشرفیه از دیگر برنامه‌های هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای استان گیلان در روز گذشته بود.

انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ برگزار می‌شود که ثبت‌نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا از تاریخ ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ آغاز و تا ششم فروردین ۱۳۹۶ ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه