لیگ دسته اول فوتبال؛

میزبانی نفت مسجد سلیمان از سپیدرود رشت

تیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور در دیداری حساس ، به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود.

میزبانی نفت مسجد سلیمان از سپیدرود رشت

به گزارش ۸دی، مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز یکشنبه اظهار داشت: این دو تیم در هفته بیست و نهم از رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، عصر پنجشنبه هفته جاری دهم فروردین ماه در ورزشگاه شهید محمدی مسجد سلیمان برگزار خواهد شد و تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدار ، میهمان است.
علیرضا وهابی اظهار کرد: با توجه به شرایط جدول و حضور تیم سپیدرود رشت در صد جدول و شانس زیاد این تیم برای صعود به رقابت های لیگ برتر ، این بازی برای سپیدرود از حساسیت ویژه ای برخوردار است.
وی ادامه داد: امیدواریم که تیم فوتبال سپیدرود رشت بتواند با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند، حریف خود را شکست دهد تا همچنان صدرنشین این رقابت ها باشد.
تا پایان هفته بیست و هشتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم سپیدرود رشت با کسب ۵۱ امتیاز در صدر جدول و تیم نفت مسجد سلیمان نیز با کسب ۲۸ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه