اعضای فعلی شورای شهر ماسال و شاندرمن برای دوره پنجم شورا چه می کنند؟

اعضای فعلی شورای شهر ماسال و شاندرمن هر کدام برنامه ای برای ادامه فعالیت های سیاسی و اجتماعی شان دارند.

اعضای فعلی شورای شهر ماسال و شاندرمن برای دوره پنجم شورا چه می کنند؟

به گزارش ۸دی، به نقل از ماسال نیوز؛ در کنار ثبت نام افراد جدید برای انتخابات شورای اسلامی شهر، بسیاری از نگاه ها به اعضای فعلی شوراست.

درا ین مطلب بررسی کوتاهی نسبت به تصمیمات اعضای فعلی شورای شهر ماسال و شاندرمن برای ادامه فعالیت هایشان داریم.

 

از ۵ عضو کنونی شورای شهر ماسال تا کنون علیرضا عباسی و بهمن فتحی برای انتخابات شورای پنجم شهر ماسال ثبت نام کرده اند.

ابراهیم محبی دیگر عضو شورای ماسال نیز رشت را به عنوان مقصد بعدی اش انتخاب کرده و از مدت ها قبل تدارک زیادی برای این کار دیده است.

نبی الله فرجی هم هر چند تاکنون در فرمانداری ماسال برای ثبت نام حضور نیافته اما خبرهای مخابره شده از نزدیکانش حکایت از ثبت نام وی در روز اخر دارد. موضوعی که باید منتظر ماند تا صحت و سقمش تعیین شود.

شهروز وثوقی دیگر عضو شورای شهر ماسال نیوز طی اطلاعیه ای رسمی از عدم ثبت نام در دوره پنجم خبر داده است.

 

در شاندرمن هم اوضاع مشابه ماسال است.

از ۵ عضو کنونی شورای شهر شاندرمن تا کنون قهرمان شعبانپور، ناصر بشردوست و فردین رحمانی برای انتخابات شورای پنجم ثبت نام کرده اند.

جهانسوز بخشی زاده عضو جنجالی سال پایانی شورای شاندرمن نیز هر چند تاکنون در فرمانداری ماسال حضور نیافته اما مصاحبه های انتخاباتی اش حکایت از عزم وی برای ورود به شورا دارد. در این باره باید منتظر ماند تا نتیجه تا ساعت ۲۴ فردا مشخص شود.

حکایت بیژن شعبانی عضو دیگر شورای شاندرمن همانند وثوقی در ماسال است. بر اساس اطلاعیه رسمی وی، نام شعبانی عضو با سابقه شورای شهر شاندرمن به عنوان غایب بزرگ انتخابات پنجم دیده خواهد شد.

شعبانی که پیش از اینها تحرکاتی با وجهه انتخاباتی داشت، روز پنج شنبه با صدور اطلاعیه ای رسمی، انصراف خود از نامزدی در شورای پنجم را به اطلاع مردم رساند.

شعبانی اشتغالات علمی و شخصی را علت این تصمیم بیان کرد.

با وجود اعلام رسمی وی، عده ای این اطلاعیه را بازی سیاسی برای مقاصدی همچون جلب توجه دانسته و از عزم مجدد وی برای ثبت نام خبر می دهند.

فرضیه ای که بعید است واقعیت داشته باشد.

چرا که علاوه بر عدم وجود خبری موثق از تلاش وی برای ثبت نام، او فردی کار کشته است و بعید بنظر می‌رسد نامه صادقانه به مردم را دستاویزی برای سیاسی بازی قرار داده باشد.

نکته دیگر اینکه او برخلاف گمانه زنی مخالفینش از معدود نامزدهایی بود که بواسطه حضور پرتکرار در شورا، نیازی به جلب توجه نداشت.

 

در هر حال باید تا ساعت ۲۴ فردا صبر کرد ودید لیست نهایی ثبت نام کنندگان این دوره از انتخابات شورای شهر ماسال و شاندرمن چه کسانی هستند.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه