عضو شورای شهر رشت در جمع خبرنگاران:

نمی توان نمره ای بیشتر از صفر به شورای چهارم داد / ثابت قدم وام میلیاردی از بانک شهر گرفته است

عضو شورای شهر رشت گفت: عده ای افراد با اصالت در شورا هستند که نمره بالا می گیرند اما در کل نمی توان نمره بالای صفر به شورا داد.

نمی توان نمره ای بیشتر از صفر به شورای چهارم داد / ثابت قدم وام میلیاردی از بانک شهر گرفته است

به گزارش هشت دی، محمود باقری خطیبانی عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت عصر امروز در جمع خبرنگاران پس از تبریک به مناسبت سال نو اظهار داشت: در شورای شهر به قول هایی که به خانواده ی شهدا و رزمندگان داده بودیم به خوبی عمل نکردیم و آنچنان که باید از خون شهدا پاسداری نکردیم.

عضو شورای شهر رشت تصریح کرد: شعار انتخاباتی  بنده صراحت در کلام و عمل به آن بوده است، ما خود را مدیون خون شهدا می دانیم، من به عنوان نماینده ی مردم خود را مسئول می دانم.
وی با بیان اینکه این انحراف نمایانگر عدم کفایت مسئولین است گفت: روستاهای اروپا هم به این شکل نیست،  ما جز انحراف چیز دیگری ندیدیم، ما جز درست کردن تندیس کار دیگری در سطح شهر نکردیم.

باقری با اشاره به بحث بی آر تی در رشت اظهار کرد: در خیابان امام خمینی چند راس درخت چندین ساله را قطع کردند اما صدای یک محیط زیستی در نیامد، آیا این اقدام مشکل ترافیک شهر را حل کرده است؟

عضو شورای رشت ادامه داد: عرض خیابان های ما ظرفیت بی آرتی را ندارد،  از میدان مصلی تا میدان بانک ملی پارک ممنوع است، کسی اگر بانک کار داشته باشد چطور توقف کند؟ اینها همه ناشی از عدم وجود زیر ساخت است من نمره ی صفر هم به شورا نمی دهم چرا که کار اصولی ندیدم.

وی با بیان اینکه پرسنل شهرداری چندین ماه حقوق نگرفتند گفت: کار آتش نشانی برتر از مشاغل دیگر است، این نیرو که هر روز دنبال حادثه است با وجود تعویق حقوق و نداشتن بیمه چگونه باید خدمت کند؟

باقری با بیان اینکه اعضای شورا در قضایای مربوط به ثابت قدم دست دارند خاطرنشان کرد: وقتی هنوز مالکیت تالاب عینک را مشخص نکردیم عضو شورا چگونه می گوید بحث آموزش را انجام دهیم؟ وی افزود: یکی از افتخارات ثابت قدم افتتاح پارکهاست که البته اینها پارک بودند کدام را افتتاح کردند؟

باقری با بیان اینکه ثابت قدم دنبال کار زود بازده است اظهار کرد: شهردار رشت دنبال کارهایی که برای شهر سود داشته باشد نمی رود.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه شهردار رشت وی را ضد توسعه می نامد تصریح کرد: اگر کسی دنبال گزارش مالی کار و اقدام اصولی باشد ضد توسعه است؟با خرید سنگ و لوله های آب از اردبیل و قزوین از استان های دیگر چقدر به اشتغال استان کمک کردیم؟

وی با بیان اینکه رای سوم رشت را بدون هیچ تبلیغاتی از آن خود کرده است خاطر نشان کرد: ثابت قدمی که خودش می گوید می تواند از تورم پول در بیاورد ضد توسعه نیست؟ از دیدگاه من او ثبات مدیریت ندارد، تعویض  ۴مدیر مالی در شهرداری رشت نشانه ی انحراف از مسیر توسعه است، جابجایی ۴ رییس املاک در عرض یک سال و نیم دنباله روی انحراف مدیر مجموعه است.

باقری ادامه داد: کدام مدیر سازمانی یک شب راحت می خوابد، به شورایی که ناظر بر این اعمال است نباید نمره دهیم.

وی با بیان اینکه شهردار رشت همیشه با تعدادی از اعضای همیشه ثابت قدم شورا مشورت می کند مطرح کرد: شهردار افرادی دارد که به شکل شبکه ای به ثابت قدم وصل اند!

عضو شورای شهر رشت در خصوص کیفیت آسفالت خیابان شهر گفت: من در مسائل عمرانی اطلاعی ندارم اما وقتی آسفالت یک روزه تخریب می شود، جای اعتراض نیست؟

باقری با بیان اینکه شهردار ملزم به پاسخگویی به اعضای شورای شهر است یادآور شد: شهردار به خوبی اعضای شورا را مدیریت کرده است تا جایی که شورا پشت درب اتاق ثابت قدم می ماند تا اجازه ی ورود بگیرند!

عضو شورای شهر رشت با اشاره به دریافت وام میلیاردی ثابت قدم از بانک شهر افزود: من چندین بار به احداث کیوسک های بانک شهر اعتراض کردم اما دلیل اقدام این عمل وام میلیاردی شهردار رشت است.

باقری سرای محلات را سرای شب نشینی سیاسیون دانست و گفت: سرای محلات برای انتقال اطلاعات به شهردار بوده است، به نظر من سرای محلات سرای رابط گیری برای انتخابات است.

وی با بیان اینکه افرادی در شورای شهر مظلوم واقع شده اند گفت: عده ای افراد با اصالت در شورا هستند که از این قضایا رنج می برند و نمره ی بالا می گیرند اما در کل نمی توان نمره ی بالای صفر به شورا داد.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه نباید به دنبال احزاب بود بیان کرد: دنبال افراد پاکدست باشید، نه آنها که خود را به احزاب مختلف می چسبانند تا اعتماد مردم را جلب کنند.

باقری با بیان اینکه برخی از در آمد ها هم خوانی ندارد تصریح کرد: چگونه فردی که در یک خانواده ی ۱۲ نفره زندگی می کرد اکنون خانه ی ۱۵ میلیاردی واقع در گلسار دارد؟

وی با بیان اینکه عده ای شعار قشر آسیب پذیر می دهند اذعان کرد: خانه ی همین افراد را پیمانکار شهرداری می سازد .

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه برای کاندید شدن در شورا باید با والده ی خود مشورت کنم گفت: دوستان من را به خون شهدا قسم می دهند که خیانت نکنیم، اما به احتمال زیاد شرکت خواهم کرد و به مردم قول می دهم دنبال هیچ رانتی نروم و واقعیت های شورای چهارم را بگویم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه