در حین صید ماهی/

صیاد جوان طعمه رودخانه مرزی آستاراچای شد/ حرف و عمل مسؤولان آستارا یکی نیست

صیاد جوان ۲۹ ساله آستارایی در جریان صید ماهی با تور در آب رودخانه مرزی آستاراچای غرق شد.

صیاد جوان طعمه رودخانه مرزی آستاراچای شد/ حرف و عمل مسؤولان آستارا یکی نیست

به گزارش ۸دی، یک صیاد جوان در جریان صید ماهی با تور در آب رودخانه مرزی آستاراچای غرق شد، به گفته شاهدان حاضر در محل حادثه، این جوان ۲۹ ساله هنگام پرتاب کردن تور ماهیگیری، پایش به تور گیر کرد و در آب رودخانه غرق شد.

امدادگران جمعیت هلال‌احمر آستارا بلافاصله پس از اطلاع از این جریان با حضور در محل حادثه، جسد صیاد مورد نظر را از آب بیرون کشیده و با تنفس مصنوعی نسبت به احیای قلب او اقدام کردند اما تلاش امدادگران در زمینه احیای این صیاد بی‌نتیجه ماند.

حسین خورشیدی رئیس جمعیت هلال‌احمر آستارا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن تأکید بر رسانه‌ای نشدن این حادثه از سوی جمعیت هلال‌احمر شهرستان گفت: این حادثه در نقطه صفر مرزی به وقوع پیوسته به همین دلیل بهتر است از زبان فرمانده هنگ مرزی و فرمانداری آستارا رسانه‌ای شود.

به گزارش فارس، یک ساعت پس از تماس تلفنی خبرنگار خبرگزاری فارس با رئیس جمعیت هلال‌احمر آستارا، خبر غرق شدن صیاد جوان آستارایی از زبان رئیس جمعیت هلال‌احمر این شهرستان روی خروجی برخی از خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری‌تحلیلی قرار گرفت.

فرماندار آستارا نیز درباره غرق شدن صیاد جوان آستارایی در رودخانه مرزی آستاراچای از غروب روز گذشته سکوت اختیار کرده است.

صید ماهی در رودخانه مرزی آستاراچای براساس تفاهمنامه امضا شده بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان از ۲۵ اسفندماه سال ۹۵ آغاز شده و تا ۲۵ فروردین‌ماه سال جاری ادامه دارد و کار صید ماهی در این رودخانه به‌صورت نوبتی بین صیادان دو کشور مذکور انجام می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه