درخشش دومین اثر سینمایی مهدویان

«ماجرای نیمروز» از فیلم کمدی پیشی گرفت/ اختصاص ۲۰ سانس فوق‌العاده به فیلم

فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» ساخته محمدحسین مهدویان توانست از فیلم کمدی در جدول فروش پیشی بگیرد.

«ماجرای نیمروز» از فیلم کمدی پیشی گرفت/ اختصاص ۲۰ سانس فوق‌العاده به فیلم

به گزارش ۸دی، فیاض هوشیار پارسیان مدیر پخش سیمای مهر در گفت و گو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس درباره اقبال مخاطب از فیلم گفت: متاسفانه سینماداران به نمایش فیلم «ماجرای نیمروز» در ایام نوروز اعتقادی نداشتند و کمتر با ما همراهی کردند، روزهای ابتدایی نمایش کمتر فیلم مورد توجه قرار گرفت اما وقتی مخاطب به سالن آمد از فیلم راضی بود و جالب است که پس از نمایش فیلم در سالن‌های نمایش از جمله سالن آزادی مخاطب تشویق می‌کند که این روزها کمتر شاهد چنین واکنشی از سوی مخاطب هستیم. در حالی در ایام جشنواره فیلم فجر مرسوم است که فیلم تشویق می‌شود اما در ایام سال این اتفاق کمتر رخ می‌دهد اما هم اینک نیز در سالن‌ها مخاطب پس از اتمام نمایش با تشویق سالن را ترک می‌کند.

وی ادامه داد: اکران مردمی در شهرهای کوچک از جمله بابل و آبادان هم بسیار در اقبال مخاطبان در شهرستان‌ها تاثیر گذاشت. اکران مردمی آبادان با حضور هادی حجازی فر انجام شد که  نمایش فیلم به سانس فوق العاده رسید. در بابل نیز با حضور محمدحسین مهدویان فیلم به نمایش درآمد که آن نمایش هم با استقبال مواجه شد و در نتیجه فیلم به سانس فوق العاده انجامید.

مدیر پخش دفتر سیمای مهر در ادامه گفت: اقبال مخاطبان در روزهای پنج شنبه و جمعه بسیار خوب بود. در روز پنج شنبه با ۱۴ سانس فوق العاده فیلم مواجه شد و در روز جمعه (۴ فروردین) فیلم با ۲۰ سانس فوق العاده  در سراسر کشور روبرو شد. شب گذشته در تهران به فروش ۱۰۵ میلیون تومان دست یافتیم و فروش شهرستان هم به رقم ۳۶ میلیون تومان رسید. براساس فروش مکانیزه با اختلاف بیش از ۱۰۰ میلیون تومان از فیلم کمدی در حال اکران پیشی گرفتیم و سینماداران نیز با توجه به استقبال مخاطبان توجه بیشتری به فیلم کردند.

بنابراین گزارش، براساس جدول فروش سیستم مکانیزه رتبه اول فروش به فیلم «گشت۲»، رتبه دوم به فیلم «خوب بد جلف»، رتبه سوم به فیلم «ماجرای نیمروز» ، رتبه چهارم به فیلم «سه بیگانه»، رتبه پنجم به فیلم «آباجان» و رتبه ششم به فیلم «یک روز بخصوص» اختصاص دارد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه