فرماندار رشت خبر داد؛

۱۳۰۶ نفر داوطلب شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی رشت شرکت کردند

فرماندار رشت از نام‌نویسی ۲۳۵ نفر داوطلب شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و یک‌هزار و ۷۱ نفر برای شرکت در انتخابات شورای روستاهای این شهرستان خبر داد.

۱۳۰۶ نفر داوطلب شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی رشت شرکت کردند

به گزارش ۸دی، سیروس شفقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به ثبت‌نام ۳۶۴ نفر در پنجمین روز از نام‌نویسی داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان اظهار کرد: تعداد ۴۲ نفر در حوزه‌های شهری تابعه ثبت‌نام کردند و نام‌نویسی ۳۲۲ نفر مربوط به حوزه‌های روستایی شهرستان رشت است.

وی به نام‌نویسی یک‌هزار و ۳۰۶ نفر داوطلب شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای رشت از سی‌ام اسفندماه سال ۹۵ تاکنون اشاره کرد و افزود: نام‌نویسی ۲۳۵ نفر مربوط به حوزه‌های شهری تابعه شهرستان رشت است و یک‌هزار و ۷۱ نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای این شهرستان ثبت‌نام کردند.

فرماندار رشت با بیان اینکه ۲۹ نفر داوطلب برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر رشت در پنجمین روز از نام‌نویسی ثبت‌نام کردند، تصریح کرد: در مجموع تاکنون ۱۵۰ نفر داوطلب برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت ثبت‌نام کردند که ۱۳۰ نفر مرد و ۲۰ نفر زن هستند.

شفقی، استقبال داوطلبان برای نام‌نویسی در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را نویدبخش حضور گسترده و پر شور مردم در انتخابات عنوان کرد و گفت: آرامش خوبی در حوزه انتخابیه رشت برقرار است و این امر همکاری خوب در حوزه نظارت و اجرایی را نشان می‌دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه