لابی صهیونیست ها در ژنو ۲/ سوریه دچار تروریسم بین الملل است

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به لابی صهیونیست ها در اجلاس ژنو ۲، گفت: کشورهای غربی و آمریکا در این اجلاس به دنبال پیدا کردن راهکارهایی برای استمرار جنایات ضد حقوق بشری خود در سوریه هستند.

لابی صهیونیست ها در ژنو ۲/ سوریه دچار تروریسم بین الملل است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از دیار باران، محمد علی محسن زاده اقدام دبیرکل سازمان ملل و پس گرفتن دعوت ایران به اجلاس ژنو۲ را خلاف عرف دیپلماسی بین المللی عنوان کرد.

بان کی مون ابزار دست قدرت های جهانی است

وی سازمان ملل متحد را در خدمت جریان استکبار و قدرت های جهانی دانست و اظهار کرد: “بان کی مون” ابزار دست قدرت های جهانی است و این امر از عملکردش در سمت دبیرکلی سازمان ملل مشخص است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان  با بیان اینکه کشورهایی مثل روسیه، سوریه و… به حضور ایران برای حل مشکلات سوریه اذعان دارند، گفت: اقدام نامتعارف دبیرکل سازمان ملل ناشی از لابی صهیونیست ها  و فشار آمریکا است.

وی با بیان اینکه سازمان ملل بین ملت های اسلامی و مستضعف حقیقتاً حیثیت و آبرویی ندارد، افزود:  ”بان کی مون” اندک اعتبارش را هم با این اقدام از دست داد و نشان داد  ابزار دست  جریان صهیونیسم و آمریکا است.

این مسئول خاطر نشان کرد: حامی اصلی جریانات سلفی، تکفیری، وهابی و تروریستی در سوریه را دست نشانده رژیم استکباری آمریکا و صهیونیست جهانی است.

منافع کشور و ملت سوریه در اجلاس ژنو۲ لحاظ نخواهد شد

وی با اشاره به لابی صهیونیست ها در اجلاس ژنو ۲، گفت: کشورهای غربی و آمریکا در این اجلاس به دنبال پیدا کردن راهکارهایی برای استمرار جنایات ضد حقوق بشری خود در سوریه هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان،  تأکید کرد: با توجه به فشار و لابی آمریکایی ها منافع کشور و ملت سوریه در اجلاس ژنو۲ لحاظ نخواهد شد.

سوریه دچار تروریسم بین المللی است

وی اظهار کرد: اگر کشورهایی همچون آمریکا، فرانسه، انگلیس، آلمان و کشورهای حاشیه خلیج فارس حامی جریان سلفی و استکباری از تروریست های سوری حمایت نکنند مردم سوریه به راحتی می توانند کشورشان را از شرّ تروریست ها نجات دهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز سوریه دچار تروریسم بین الملل است، خاطر نشان کرد:  تروریست های سوری توسط آمریکا و اسرائیل و برخی کشورهای حوزه خلیج فارس حمایت می شوند.

وی با اشاره به اینکه هدف آمریکا در  اجلاس ژنو۲  به منظور گشایش در جریان تروریستی است،  تأکید کرد: آمریکا نمی خواهد سوریه را از شرّ تروریست ها نجات دهد چون خود حامی تروریست است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه