عضو شورای شهر رشت:

منابع شهرداری رشت ناعادلانه توزیع شد

عضو شورای اسلامی شهر رشت به هزینه منابع شهرداری در مناطق بالای این شهر اشاره کرد و گفت: منابع شهرداری رشت عادلانه توزیع نشده و به عملکرد شهردار نقد دارم.

منابع شهرداری رشت ناعادلانه توزیع شد

به گزارش ۸دی، حجت جذب عصر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک سال جدید اظهار کرد: از ۱۰ ماه گذشته وارد شورای اسلامی شهر رشت شدم و قبل از آن عضو علی‌البدل بودم.

وی به رصد عملکرد شورای اسلامی و شهرداری رشت در مدت چهار سال گذشته اشاره کرد و افزود: ممکن است بعضی از برنامه‌های انجام شده خوب باشد اما در مجموع به عملکرد شهردار رشت نقد دارم و منابع شهرداری عادلانه در سطح شهر توزیع نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه منابع شهرداری بیشتر در مناطق بالای این شهر هزینه شده است، تصریح کرد: در منطقه فخب پارک کودک، ست‌ورزشی و آلاچیق ایجاد شده اما در طرف دیگر رودخانه حتی یک متر فضای سبز وجود ندارد.

جذب وضعیت اجرای طرح‌های عمرانی در مناطق پاره‌بیجار، حمیدیان، پیرکلاچای و … در شهر رشت را ضعیف خواند و بیان کرد: در مناطق مذکور حتی یک پارک احداث نشده و شهرداری رشت اقدامی در این زمینه انجام نداده است.

وی به احداث پیاده‌راه فرهنگی در میدان شهدای ذهاب رشت اشاره کرد و گفت: پیاده‌راه مذکور بدون ایجاد زیرساخت‌ها ایجاد شده است ضمن اینکه توسعه نباید تنها در یک منطقه شهر باشد بلکه باید در تمام شهر ایجاد شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه احداث یک خیابان از احمدگوراب به طرف میدان گیل می‌توانست این مناطق را از بن‌بست خارج کند، خاطرنشان کرد: امر مذکور تحقق پیدا نکرده است.

جذب به برنامه‌ریزی به منظور احداث یک خیابان از کنار مجتمع دخانیات گیلان تا دروازه لاکان در مسکن مهر رشت اشاره کرد و یادآور شد: احداث جاده مذکور موجب می‌شود مناطق مختلف از بن‌بست خارج شوند.

وی با تأکید براینکه با عملکرد شهردار رشت موافق نیستم، اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر رشت نشان دادند می‌خواهند در توسعه شهر کمک کند اما شهردار به وعده‌های خود عمل نکرده است.

منبع: خبرگزاری فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
اگر فرمایش شما صحت داشته باشد خیلی دیر اظهار نظر فرمودید
در حاشیه