نوبخت در دیدار نوروزی با مدیران استان گیلان:

هرچه به انتخابات نزدیک تر مى شویم عده اى بیشتر قسمت خالى لیوان را مى بینند

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: هرچه به انتخابات نزدیک‌تر مىشویم عده اى بیشتر قسمت خالى لیوان را مىبینند.

هرچه به انتخابات نزدیک تر مى شویم عده اى بیشتر قسمت خالى لیوان را مى بینند

به گزارش ۸دی، محمدباقر نوبخت در دیدار با برخی از مدیران اداری استان گیلان با اشاره به جایگاه استاندار گیلان در دولت گفت: به دلیل این جایگاه انتظار از استان گیلان متفاوت است.

سخنگوی دولت افزود: مجموعه رفتار فرمانداران استان با مدیریت استاندار گیلان تداعى گر متانت و اعتدال مورد نظر دولت و خواست ملت در سال ٩٢ است.

معاون رئیس جمهوری گفت: گاهى انتقاد تندى که از شما از سوى بعضى از جریانات انجام مى شود به دلیل رعایت رفتار اعتدالى مورد انتظار دولت است.

وى با مرور خاطرات مبارزات انتخاباتى سال ٩٢ ادامه داد: در پیش از آغاز رقابت هاى انتخابات همواره یکى از معدود افراد مورد مشورت در دوران غربت، دکتر نجفى بودند.

معاون رئیس جمهور گفت: به خاطر دارم در زمان تبلیغات انتخابات سال ٩٢ نیز استاندار گیلان پشت سر رئیس جمهورى وارد رشت شده بود و در سفرهاى مختلف همراه ایشان بود.

سخنگوی دولت  در بخش دیگرى از سخنانش با اشاره به نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهورى و شوراهاى اسلامى شهر و روستا افزود: هرچه به انتخابات نزدیک تر مى شویم عده اى بیشتر قسمت خالى لیوان را مى بینند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در ادامه اظهار کرد: زمانیکه گفته مى شود رشد اقتصادى ٧ درصد است مشخص است که این رشد در قسمت هاى اقتصادى، صنعت، خدمات و کشاورزى است و به راحتى قابل راستى آزمایى است.

نوبخت همچنین به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهورى و شوراهاى اسلامى شهر و روستا اشاره ﻛﺮﺩ و گفت: با حضور گسترده ى مردم در انتخابات بسیارى از تهدیدات دشمنان قسم خورده ى انقلاب کاهش مى یابد.

استاندار گیلان نیز در این دیدار گفت: ما تلاش مى کنیم تا لایق اجراى منویات رهبرى معظم انقلاب و سیاست هاى دولت تدبیر و امید براى پیشرفت و توسعه کشور باشیم.

وى افزود: اگرچه فرمانداران مورد برخی بی مهری ها قرار می گیرند اما توجهی ندارند و تلاش هاى زیادى براى پیشبرد اهداف دولت انجام مى ﺩﻫﻨﺪ.

محمدعلی نجفی به نامگذاری «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» توسط مقام معظم رهبری در سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: نامگذاری دوباره امسال به نام اقتصاد مقاومتی نشان‌دهنده اهمیت بیش از پیش این موضوع برای توسعه کشور است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
شما و رییس دولت هنوز ایرادهای دولت قبل را بازگو می کنید.
در حاشیه